PDA

View Full Version : Pinkpop Classic edition 2007



Wouter J
12 augustus 2007, 00:07
Ik kom er net vandaan, ik ben goed verbrand en mijn hele lichaam doet pijn maar het was het zeker waard.

De line up, in de volgorde van de optredens: Janse Bagge Bend, Wishbone Ash, Raymond van Het Groenenwoud, Cockney rebel, Mink Deville, Marillion en Status Quo.

Er waren wat dingen die misgingen. Bij Janse Bagge viel de stroom op een gegeven moment uit waarbij de blazers sectie prompt een carnavals lied inzette en het publiek masaal aan het hossen kreeg. Bij Marillion had de ongelofelijk grote rackmount installatie van hun gitarist panne gekregen. Veel ernstiger is wat er bij de opbouw van Status Quo gebeurde, die marshall stacks van ze worden via karretjes het podium op gereden maar een van de tops lazerde van de 4x12 kast af. Het hele publiek shrok zich kapot toen dat gebeurde. Gelukkig stonden er niet minder dan TWAALF van die tops on stage dus een back up hadden ze wel al.

Goed tijd om maar eens te gaan slapen.

dr.distortion
12 augustus 2007, 00:45
En gaaf was het zeker!!! Marillion was goed!!! We stonden helemaal vooraan...de bas en drum gingen dwars door je heen!! Heerlijk!

Dude
12 augustus 2007, 11:04
waarom wist ik hier niks van..... damn ! :???:

volgend jaar dan maar...