PDA

View Full Version : wick ideeeeeeeeetje



WICKED
11 augustus 2007, 23:46
hallo!

Tijdje terug had ik wat akkoorden bedacht en dit mp3tje daarna opgenomen. De melodie is in 2 takes geimproviseerd. De kwaliteit is best ruk, heb het opgenomen met me behringer versterkertje en goedkope mic maar ik wou alvast graag horen wat jullie hier van vinden:)

mzls!

wicked

LINK: http://www.youtube.com/watch?v=NZN4ft0qHhU

Lacrimosa
12 augustus 2007, 14:52
Hej Wick, tof man...doet me eenbeetje denken aan Petrucci.
Jeuww

Benjamin Blue
12 augustus 2007, 22:10
Aight...klinkt lekker man....zeker iets mee proberen te doen,komt lekker over van ibnnen ^^

WICKED
13 augustus 2007, 21:37
bedankt jongens:)

Chris Roos
13 augustus 2007, 22:50
Hey Wick. Tijd geleden. Klinkt idd lekker. Sound is ook wel ok. Wat doe je tegenwoordog allemaal?? Ben altijd benieuwd naar jong talent. En dat ben je zeker.

Regards

WICKED
13 augustus 2007, 22:55
Hey Wick. Tijd geleden. Klinkt idd lekker. Sound is ook wel ok. Wat doe je tegenwoordog allemaal?? Ben altijd benieuwd naar jong talent. En dat ben je zeker.

Regards

hee! vet bedankt! wat ik nu doe? nou ik heb al een tijdje geen les meer en zoek nu een goede gitaardocent zodat ik weer verder kan gaan want op het moment blijf ik maar dingen spelen waarvan ik geen idee heb wat ik doe:p misschien kan ik les van de meester nemen?:p

mzls!

Chris Roos
13 augustus 2007, 22:58
Kom gewoon eens een dagje langs man daar sta ik altijd voor open. Ik help je graag.

Groet,