PDA

View Full Version : Control Human Delete - Operation: Genesis Reprise (youtube vid'je)



FrankS
11 augustus 2007, 17:15
Hoi, ben ik weer es. Ditmaal met een video'tje waarin ik meespeel met de plaat van mn liveband. Geen geshred, maar extreem gehak hehe

http://www.youtube.com/watch?v=WaSOxtSYba0

www.controlhumandelete.com

Gebruikt : Bo-El MC-6 en PODxt

grtz,

Frank

meul
11 augustus 2007, 17:48
ZoWW, das rossen frank!!! en dan roepen ze hier dat ik on dope componeer ;)

FrankS
11 augustus 2007, 18:17
hahaha on dope.. nou er wordt flink wat afgeblowd in de repetitieruimte, maar dit is geen compositie van mij :) Ik kwam er later bij gezien ze een extra gitarist nodig hadden voor live toen de plaat af was. Dit nr. is onderdeel van een imo briljant verhaal. Nog een mooi contract mee gescoord ook! (check die tijdlijn maar es op de site, kun je op klikken en links zie je het verhaal).

Lacrimosa
12 augustus 2007, 14:55
Lol Frank! :D
Met000lllll!

Zeer tof man, hoor ik daar DEP invloeden?
Very nice!

Groet,
Ismar

edit: ik ook flink wat black metal riffs! Awesome!!

Slevin
12 augustus 2007, 17:16
je haar danst :dance:

c.hultermans
12 augustus 2007, 17:30
Hell yeahhhhhhh, da klinkt lekker bruut man!!

btw, tof dat je een trap in je kamer hebt hehe ;-)

Grtz,

Ratje

FrankS
13 augustus 2007, 21:01
haha
thanks lui!!

mn haar danst, ah nee he :( *knip*

Chris Roos
13 augustus 2007, 22:43
hahahaha tering man elke keer als ik dit hoor weet ik meteen weer waar mijn roots liggen. Strak en Vet. :blast:

Regards,

FrankS
14 augustus 2007, 23:19
haha dude! thanks! bij mij net andersom haha [edit]ik bedoel dat dat hakken bij mij later kwam, en ik natuurlijk nadat ik net een week een gitaar had, deed wat jij nu doet lol (right)

lekker man, met wortels spelen.

Ic3gl0vE
21 augustus 2007, 00:43
Zo, dit schud me weer even flink wakker! Lekkere muziek hoor, lekker snel :)

Spectre
11 september 2011, 14:13
Omdat we er tijdens de opnames van het nieuwe album voor Code666 achter kwamen dat we nummers over hadden die niet binnen de albumstructuur passen maar die we wel graag zouden releasen hebben we besloten ze op te nemen en op internet te verspreiden zo rond album release.

Het doel is om over onbepaalde tijd een extra album te hebben wat alleen beschikbaar is als download. We hebben om te beginnen 'Outside the Universe' en 'Cosmography' opgenomen en je kunt deze nummers beluisteren of in hoge kwaliteit downloaden via onderstaande link

Control Human Delete free songs (http://controlhumandelete.bandcamp.com/)

Spectre
31 maart 2013, 19:54
Het nieuwe album The Prime Mover komt er aan en hier is het eerste nummer volledig te streamen:


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9gn_V1Re5nI#t=99s

Duhsjaak
3 april 2013, 06:53
Hi S
Sommige obstakels kun je alleen nemen als je een aanloop neemt. En als het dan nog niet lukt, de dag erop nog eens.
Hoewel dit helemaal mijn muziek net is ben ik vreselijk onder de indruk van jullie eh ja, hoe noemen jullie zelf zoiets. Een mengeling tussen muziek en een installatie?

Ik ben minder over de drummert te spreken dan jullie. Het stuk spreekt het meest (tot mij) als de drummert het even rustiger aan doet, en dat gebeurt te weinig. Kan puur een smaak dingetje zijn. Geldt trouwens voor ieder instrument/stem. Het gegeven dat orkaankracht binnen handbereik ligt hoeft door de drumprogrammateur niet steeds te worden bewezen. De wetenschap dat het ieder moment kan losbarsten is genoeg.

Er gebeurt veel in 10 minuten, inclusief iemand die kennelijk iets heeft gewist (aan het eind) of zo, dus ik vraag mij af wat ik allemaal heb gemist. Zoveel inventiefs!

Zingende zaagbladen. prachtige heldere superlage dingen (uit zo'n k kastje? geniaal), fijne songstructuur. Alleen de zanger mag wel wat aan zijn uitspraak doen (smiley!)

Ik ben benieuwd wat Onrust ervan vindt, onze correspondent uit Industrial. Ik vind er in ieder geval genoeg te beleven. We hebben een klasse hoekje erbij op GN.
Succes!
Vriendelijke groet, Gus

guhlenn
3 april 2013, 11:43
Eens met SJaak dat de verleiding tot blast beats wat meer gecontroleerd mag worden, maar wat een verfrissende en pakkende promo video! Awesome!