PDA

View Full Version : probleem J&H



jappiej
11 augustus 2007, 15:11
hoi allemaal

Ik heb een Jeckyl & Hide van Visual Sound, maar de Distortion kant doet het niet helemaal goed, als ik de footswitch intrap, krijg ik soms het scheurgeluid, maar soms blijft mijn geluid gewoon clean :( , het lijkt dan alof het signaal niet door het pedaaltje heen gaat. Ligt het aan de footswitch of ergens anders aan, en is het makkenlijk te zelf maken of moet iemand anders dat doen?

mzzl jasper

BrianMay
11 augustus 2007, 15:13
Klinkt alsof de druknop op je footswitch geen goed contact maakt soms. Misschien moet je hem even voorzichtig openschroeven, en het contactje schoonblazen met wat perslucht of een compressor, en even kijken of het binnen wel goed contact maakt.

jappiej
11 augustus 2007, 15:18
ik heb hem inderdaad al een keer opengemaakt, maar de foorcwitch zat vast aan zo'n chip achtig iets, dus geen losse draadjes... en daar was niks aan te zien...

JeroenSchaaf
11 augustus 2007, 15:18
Vaak voorkomend probleem bij Visual Sound, de knopen.

daarom heb ik de mijne weg gedaan! 3 dagen geleden!

ik vond het geluid prachtig over mijn vox ac30 heen, maar heb geen zin om om de 4 maanden hem te laten maken.( twas a 2 keer gebeurd)

dus heb iets ander gekocht.

jappiej
11 augustus 2007, 15:19
hmmm... beetje offtopic maar ik haal eruit dat ik beter de footswitch kan vervangen?

JeroenSchaaf
11 augustus 2007, 15:25
Sorry voor de offtopic!

jah je kan hem laten vervangen , ik zelf heb het laten doen door Joop bij Westerhaven te groningen. goeie service en koste niks!

ik weet niet waar je woont dus heb dit er maar als reverentie punt neer gezet.

jappiej
11 augustus 2007, 15:27
Ik woon in eersel, vlak bij eindhoven... t enige wat je daar hebt is feedback volgens mij.. maarja feedback staat niet bekenet om zijn goede klantenservice...

JeroenSchaaf
11 augustus 2007, 15:47
Das zo. je zou kunnen kijken naar dealers in de buurt?

kijk hier even!
http://www.visualsound.net/PDF/VSIntl_Distributors051407.pdf

RolandT
11 augustus 2007, 16:22
Stuur eens een email naar VisualSound ( service@visualsound.net ). Zij zullen je wel kunnen vertellen wat je kan doen (Ik weet uit ervaring dat ze snel antwoorden). Ik heb mijn J&H nu al zo'n 4 jaar zonder probleem.

jappiej
11 augustus 2007, 16:36
oke, bedankt voor jullie reacties!