PDA

View Full Version : Damn, geen Pukkelpop voor mij dit jaar... iemand anders..??



oliver538
11 augustus 2007, 10:41
Tja, zoals de titel doet vermoeden..:

Geen Pukkelpop voor mij dit jaar:( Ik heb kaartjes, maar ik heb sinds afgelopen woensdag ook vooral een gebroken sleutelbeen. En ik wil wedden dat het misgaat als ik bij Tool vooraan ga staan ;)

Anyway, als iemand interesse heeft in 1 of meerdere kaartjes:
ik heb twee 3-dagen kaartjes; heb je interesse graag ff PM-en of mailen. Prijs komen we wel uit..


Ow zie dit aub niet als 'n verkapte marktplaats advertentie.. maar als iemand toch van plan is om te gaan, dit is net zo handig en ook nog goedkoper :-)

Ik woon trouwens in Maastricht maar kaartjes kunnen ook worden opgestuurd eventueel.

oliver538
15 augustus 2007, 09:32
Hi allemaal,

Laatste kans:
Heb nog 1 combi kaartje over, die mag weg voor E 75,- (nieuw was ie E 130,-)

Kaartje is af te halen in Maastricht...

Sla je slag zou ik zeggen!!! ;)

StefMan
15 augustus 2007, 11:39
Hmm, waarom probeer je niet als gehandicapte binnen te komen, op krukken of een rolstoel...waarschijnlijk mag je dan aan de zijkant van het podium of een andere luxe plek staan?

oliver538
15 augustus 2007, 14:18
Hmm ja misschien zou dat wel kunnen idd maar de sfeer is dan toch niet hetzelfde en da's wat ik tijdens een festival het leukste vind eigenlijk.
En 3 dagen kamperen op de camping zou niet echt lukken, ik niet eens een bierflesje openen op deze manier.. ;)

Anyway heb het kaartje al via marktplaats verkocht, ik ga eind van de week sowieso relaxed op vakantie dus komt goed :)

Greetz