PDA

View Full Version : You Tube I'm not Allan Holdsworthy Chris Roos



Chris Roos
11 augustus 2007, 08:06
Hey daar ben ik weer. Vandaag een stukje impro over een backing van een nummer van me. Het is moeilijk want het zijn geen allerdaagse ladders. De backing bestaat uit drie akkoorden. B7b5 / Baug. / en een Csus2add13

Scales used: B super locrian C melodic minor D#Lydischb5 whole tone scale octatonisch en chromatisch als ik vast loop hahaha. Dit is dus echt ladders poepen en ook vooral noten dus wees gewaarschuwd.

Voor de liefhebber geluid is soms bagger dit door de webcam

http://www.youtube.com/watch?v=s_015mZxbXg

Regards, :soul:

G.G.
11 augustus 2007, 09:37
Doet me denken aan Frank Gambale uit de tijd van Centrifugal Funk. Knap gedaan.

Lacrimosa
11 augustus 2007, 10:29
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je gaat hard man!
Deze (en je andere videos) gaan rechtstreeks naar m'n favorieten!

Top man echt waar.
Ik mag van geluk spreken dat ik dit live voor m'n eigen ogen heb zien gebeuren haha.

Spreek je!

Roy K.
11 augustus 2007, 12:50
Damn, love your playing there man!! Je doet echt coole dingen!! 8-)

Ik vond het wel jammer dat de backing in verhouding tot de gitaar iets te zacht stond.

FrankS
11 augustus 2007, 17:16
Heeeeeeeeee Bou..euh..CHRIS! ;)

GE_WEL_DIG! Echt te gek bezig man (als altijd ;)). Had al je vids al op youtube gecheckt.

Cheers!

F

meul
11 augustus 2007, 17:45
Tof werk, die lick op 1:36 is Insane!

Gert-Jan
11 augustus 2007, 17:54
Jezus man....doe toch is normaal joh....dit is voor een normale burger zoals ik toch niet meer te volgen ;-))

Ik vind het te gek....het liefst zou ik het een keer in een goede audio opname horen want zoals je zelf al zegt is deze opname qua geluid niet denderend.

Het is onnavolgbaar en Holdsworth zou trots op je zijn!!

Chris Roos
11 augustus 2007, 20:56
Thanks guys thanks alles kan een mens gelukkig maken maar dit....

regards, :soul:

bass blom
12 augustus 2007, 01:00
Video toevoegen aan je favorieten :rockon:

Gitaro
12 augustus 2007, 01:39
Te bruut weer. Is dit nog steeds de microcube?

Ibanez666
12 augustus 2007, 10:49
Ik wordt er een beetje zenuwachtig van, maar dat ligt meer aan de stijl dan het spel. Technisch prima in orde dacht ik zo :-)

BrianMay
12 augustus 2007, 11:03
Geweldige performance!
Als ik m'n ogen dicht zou doen, en je zou tegen me zeggen dat het Gambale is die in dat filmpje speelt dan zou ik het ook geloven, zo goed is het.
Je toon is ook erg goed, klinkt heel vloeiend en clean.

Ibanez666
12 augustus 2007, 11:11
Geweldige performance!
Als ik m'n ogen dicht zou doen, en je zou tegen me zeggen dat het Gambale is die in dat filmpje speelt dan zou ik het ook geloven, zo goed is het.
Je toon is ook erg goed, klinkt heel vloeiend en clean.


Het zou mooier zijn als je je ogen dicht deed en zou horen dat het Chris Roos was... ;)

Chris Roos
13 augustus 2007, 08:13
Dank weer allen. PS geen probleem mee om enigzins als gambale te klinken . Blijft voor mij hoe dan ook een groot compliment. En bij deze was dat ook z'n beetje de bedoeling hey.

Regards, :soul:

Ibanez666
13 augustus 2007, 09:00
Dank weer allen. PS geen probleem mee om enigzins als gambale te klinken . Blijft voor hoe dan ook een groot compliment. En bij deze was dat ook z'n beetje de bedoeling hey.

Regards, :soul:

Je kunt met mindere gitaristen vergeleken worden ja ;-)

Slevin
13 augustus 2007, 15:24
waaaaaa ik word er helemaal nerveus van, niet mijn ding ! Maar wel erg erg knap gespeeld :dance:

Chris Roos
13 augustus 2007, 23:05
Je kunt met mindere gitaristen vergeleken worden ja ;-)

Jah idd of met helemaal geen ;)

@ Slevin

Bedank en ik kan daar helemaal inkomen hoor. Dit moet je ook niet te vaak doen of horen daar word ook ik helemaal dol van. Ben wel dankbaar dat het kan.

@ Guitaro

Nee dit is gespeeld op een yamaha dg100 nog altijd mijn vaste combo. Speel ik al jaren op. Blijft een fantastische amp.

Regards,