PDA

View Full Version : Opschonen?



Liefhebber
10 augustus 2007, 23:42
Mithrandir...., wat was de aanleiding om "Algemeen" geheel op te schonen? Is er iets heel vreselijks gebeurd? Ik vind het op zijn zachtst gezegd uiterst merkwaardig!

drap
10 augustus 2007, 23:47
Ik snap het wel. Er stond inmiddels zoveel onzin van mensen die niet kunnen lezen voor ze topics openen, er was geen beginnen aan om dat allemaal op te schonen lijkt me. En de rest was toch allemaal al besproken.

Liefhebber
10 augustus 2007, 23:56
Ik snap het wel. Er stond inmiddels zoveel onzin van mensen die niet kunnen lezen voor ze topics openen, er was geen beginnen aan om dat allemaal op te schonen lijkt me. En de rest was toch allemaal al besproken.
Ik vraag het aan Mith....!

drap
10 augustus 2007, 23:59
Ah, dan was een topic openen een beetje overbodig niet? Dan had je ook een pm'etje kunnen sturen, onieda. Maar goed, sorry joh dat ik m'n mening geef.

Han S
11 augustus 2007, 00:06
Sorry, ik ben ook geen Mith, maar hij is er nog mee bezig. De belangrijke dingen komen in een faq heb ik me laten vertellen. Als de goede man selectief had moeten gaan ruimen, had hij elk topic apart moeten gaan bekijken en dat gun je niemand.

Alles wat wordt verwijderd komt in een verborgen hoekje terecht, dus het is niet weg.

Gitaro
11 augustus 2007, 00:35
Wie blies Algemeen op? Is er ooit een subforum aan een beetje offtopicheid ten onder gegaan? En waarom verdween het binnen een seconde - hoort het niet geleidelijk te gaan? Waarom weerhoudt Gitaarnet zich van commentaar? Dit klinkt als een inside job... remember attica!

Liefhebber
11 augustus 2007, 00:40
Sorry, ik ben ook geen Mith, maar hij is er nog mee bezig. De belangrijke dingen komen in een faq heb ik me laten vertellen. Als de goede man selectief had moeten gaan ruimen, had hij elk topic apart moeten gaan bekijken en dat gun je niemand.

Alles wat wordt verwijderd komt in een verborgen hoekje terecht, dus het is niet weg.
?????? Verborgen hoekje? En hij is er nog mee bezig? Daar ben jij dus blijkbaar van op de hoogte? En je hebt het je laten vertellen? In een faq? Man, man dit wordt interessant!

Han S
11 augustus 2007, 01:00
?????? Verborgen hoekje? En hij is er nog mee bezig? Daar ben jij dus blijkbaar van op de hoogte? En je hebt het je laten vertellen? In een faq? Man, man dit wordt interessant!

Moderators zijn wel eens van het een en ander op de hoogte ja, dat komt een enkele keer voor. En wat de moderator van algemeen met zijn subforum doet mag hij helemaal zelf uitmaken, hij is niemand verantwoording schuldig lijkt me.

Liefhebber
11 augustus 2007, 01:14
Moderators zijn wel eens van het een en ander op de hoogte ja, dat komt een enkele keer voor. En wat de moderator van algemeen met zijn subforum doet mag hij helemaal zelf uitmaken, hij is niemand verantwoording schuldig lijkt me.
Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?

Han S
11 augustus 2007, 01:15
Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?

Ik zou niet zo hoog van de toren blazen vriend.

Wausser
11 augustus 2007, 01:24
Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?


waarom begin je de mods nou te bashen?
doe dat eerder bij de lui die niet kunnen lezen, en in algemeen een topic posten als: kunnen jullie mij de tabs geven van dit nummer ofzo

Liefhebber
11 augustus 2007, 01:31
Ik zou niet zo hoog van de toren blazen vriend.
Hoezo vriend?

Liefhebber
11 augustus 2007, 01:37
Ondertussen is er nog steeds geen reaktie van die Miiihr...!

drap
11 augustus 2007, 01:42
Mijn conclusie is eigenlijk dat het een zootje is die moderators! Nooit een goed argument. Van het "een of het ander wel eens op de hoogte". En de moderator die zelf uitmaakt wat hij met zijn subforum doet? Hoezo?
Kunnen we van dit Gitaarnet niet eens een serieus forum maken voor serieuze gitaristen?

Kijk, je hoeft hier niet te komen, dat doe je vrijwillig. Best dat je met ideeën komt, maar de toon waar je dat mee doet is echt op het arrogante af. Ik meen me trouwens te herinneren dat je zelf ook een liefhebber bent (hoe toepasselijk) van het openen van kuttopics. Of, in jouw formulering, een provocatief topic. En dan gaat uitgerekend jij miepen over kwaliteit???

Cheetoria
11 augustus 2007, 01:44
Geachte heer, mevrouw Liefhebber,

mijn nickname hier is geen Mithrandir, en toch vind ik dat u niet zo slap uit uw nek moet lullen. je bent hier net, en meteen al verontwaardigd waarom je niet precies weet wat en waarom er vanalles aan de hand is. dit is in mijn visie zeer merkwaardig.

mijn vraag aan u: bent u de beste gitarist van de wereld? zo nee, kappen dan, maak m nou...

Liefhebber
11 augustus 2007, 01:46
Kijk, je hoeft hier niet te komen, dat doe je vrijwillig. Best dat je met ideeën komt, maar de toon waar je dat mee doet is echt op het arrogante af. Ik meen me trouwens te herinneren dat je zelf ook een liefhebber bent (hoe toepasselijk) van het openen van kuttopics. Of, in jouw formulering, een provocatief topic. En dan gaat uitgerekend jij miepen over kwaliteit???
Man, je moet je speakertjes eens dummmpen!

drap
11 augustus 2007, 01:49
Man, je moet je speakertjes een dummpen!

Dit spreekt voorzich. Ik negeer je vanaf nu en ik hoop dat anderen het ook doen. Wat mij betreft krijgen gasten die hier alleen maar komen om te klieren een vreselijke virtuele rotschop. Het is dan ook maar goed dat ik geen mod ben weet ik van mezelf. Ik voorspel ook een voortijdig slotje.

Han S
11 augustus 2007, 01:51
Hallo heren, kan het even wat minder allemaal? Op dit forum is iedereen gelijk, of je nou advocaat, arts of schoonmaker bent doet er hier niet toe.

Als er inhoudelijk iets te melden valt horen we het graag, persoonlijke scheldpartijen mag via PM en kritiek op de mods is zo 2006.

Liefhebber
11 augustus 2007, 01:59
Geachte heer, mevrouw Liefhebber,

mijn nickname hier is geen Mithrandir, en toch vind ik dat u niet zo slap uit uw nek moet lullen. je bent hier net, en meteen al verontwaardigd waarom je niet precies weet wat en waarom er vanalles aan de hand is. dit is in mijn visie zeer merkwaardig.

mijn vraag aan u: bent u de beste gitarist van de wereld? zo nee, kappen dan, maak m nou...
Interessant uw vraag : ben ik de beste gitarist ter wereld? Mijn antwoord is......ja, .....echter soms twijfel ik ! Hoor ik weer iemand anders spelen! Denk ik : die heeft het ook wel een beetje begrepen! Trouwens mevrouw: wie bent u?

Liefhebber
11 augustus 2007, 02:14
Dit spreekt voorzich. Ik negeer je vanaf nu en ik hoop dat anderen het ook doen. Wat mij betreft krijgen gasten die hier alleen maar komen om te klieren een vreselijke virtuele rotschop. Het is dan ook maar goed dat ik geen mod ben weet ik van mezelf. Ik voorspel ook een voortijdig slotje.
Helemaal negeren man! Goede conclusie!

Liefhebber
11 augustus 2007, 02:30
Waar is de reaktie van die Miiii?

Liefhebber
11 augustus 2007, 02:43
Het is nu 1.40 uur en nog steeds geen reactie van die moooooderator hoe heet hij ook al weer: oh ja:::::: SH........

Liefhebber
11 augustus 2007, 03:41
Dit spreekt voorzich. Ik negeer je vanaf nu en ik hoop dat anderen het ook doen. Wat mij betreft krijgen gasten die hier alleen maar komen om te klieren een vreselijke virtuele rotschop. Het is dan ook maar goed dat ik geen mod ben weet ik van mezelf. Ik voorspel ook een voortijdig slotje.
Helemaal geliek jochie!!

Liefhebber
11 augustus 2007, 03:56
Nog steeds geen reactie van die moderator( hoe heet hij ook al weer?}

Wausser
11 augustus 2007, 09:16
dude niet idereen is zo hobbyloos om nog om 3 uur op het forum the zitten.
Mith geniet nu vast en zekers van z'n wel verdiende nachtrust.



ps Waar is die 6x dubbel post goed voor?

hendrix2
11 augustus 2007, 10:58
Nog steeds geen reactie van die moderator( hoe heet hij ook al weer?}
Als je van gitaarnet een serieus forum voor gitaristen wil maken waarom stuur je dan zulke belachelijke posts?

Dit subforum moest opgeschoond worden omdat er gewoon teveel 'niet algemene' topics in stonden. Als in een ander subforum een 'offtopic' topic wordt geopend wordt dat gewoon verplaatst. De topics van in algemeen moesten bijna allemaal verplaatst worden. Ik denk dat de bedoeling van Mithrandir is om nu eens wat orde te krijgen in dit algemene forum. Zonder dat je 1000 'verplaatst' topics moet tegenkomen.

Ik denk dat wanneer je dit niet kan begrijpen je beter wegblijft van Gitaarnet. Gitaarnet is een van de drukst bezochte fora in Nederland en over het algemeen draait het hier best goed. Als dat niet goed genoeg is voor jou... tja, je zal waarschijnlijk niet gemist worden.

Han S
11 augustus 2007, 12:15
Ik ben werkelijk verbaasd, als je nu eens midden in de nacht gaat nadenken over het feit dat een mod als Mith mogelijk in zijn bedje ligt omdat hij de volgende dag misschien wel moet werken? Je weet het nooit hé.

En als je daar dan achter wilt komen ga je gewoon even hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/online.php?)naar toe om te zien of hij wel of niet online is. Hoef je niet zo hard te roepen, of verwacht je dat hij 24/7 op het forum zit?

bert k
11 augustus 2007, 12:32
Zijn verkering zal wel uit zijn, daar krijg je altijd een pokkehumeur van...

bass blom
11 augustus 2007, 12:34
Mithrandir...., wat was de aanleiding om "Algemeen" geheel op te schonen? Is er iets heel vreselijks gebeurd? Ik vind het op zijn zachtst gezegd uiterst merkwaardig!

http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/ihoohase.gif

Cheetoria
11 augustus 2007, 13:04
volgens mij wassie dronken ofzo...

Mithrandir
11 augustus 2007, 15:45
Mod mith heeft een zeer florerend sociaal leven en heeft sinds gisteravond de PC niet aan gehad, excuus daarvoor.

Maar de moderatie van Algemeen is mijn verantwoordelijkheid en mijn verantwoordelijkheid alleen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik zou gaan opruimen en ook waarom, dat niemand dat soort aankondiging leest is niet mijn probleem.

Algemeen is een bijzonder forum, het is bedoeld voor discussies of opmerkingen over de techniek van het forum, het beleid van het forum etc. Ik wil dat graag zo overzichtelijk mogelijk houden en heb me daarom het recht toegeigend om te mogen verwijderen wat ik "off-topic" acht en wat ik "niet meer relevant" acht.

Ik snap de ophef ook niet, moet ik van te voren eerst alles bespreken met de volledige achterban? Ik dacht het niet, gitaarnet is geen democratie maar een lichtelijke totalitaire anarchie met het conglomoraat van moderators als wetgevende, rechterlijk en uitvoerende macht.

Fijne dag nog.

@Liefhebber: bedankt dat je meedenkt, dat waardeer ik!

@ de rest: bedankt voor de steun ;)

Mithrandir
11 augustus 2007, 16:00
1 opmerking nog, met name bedoelt voor liefhebber, het kan zijn dat ik weer niet reageer tot morgenmiddag. Ga niet meteen angstig 112 bellen, ik ben niet vermist, vermoedelijk lig ik gewoon in bed te krikken.

bert k
11 augustus 2007, 16:02
Liefhebber niet. Zijn verkering is uit, zoals ik al zei.

Mithrandir
11 augustus 2007, 16:04
:D Arm schaap.

Overigens is dit verassend genoeg precies het soort topics wat hier wel thuis hoort, oh de ironie.

drap
11 augustus 2007, 19:00
Waar is Liefhebber nouououwwww!!!...

drap
11 augustus 2007, 19:01
Waar is ie nououououwwwww!!!... Ik ben z'n naam kwijt...

Vonk
11 augustus 2007, 20:46
... Totaal verbaasd over dit topic (moderators doen dit ook voor de lol, mijn dank daarvoor!) rest mij de vraag:

WAAR IS LIEFHEBBER?!?

Gitaro
11 augustus 2007, 20:47
En het is inmiddels al kwart voor acht :D

Vonk
11 augustus 2007, 20:50
Nog steeds geen reactie van die kerel die houdt van het goede( hoe heet hij ook al weer?}

Inderdaad, waar is ie?

Jeroen_TRC
11 augustus 2007, 21:12
Mannen, laat het dan ook rusten a.u.b.!
Onze grote klein(zielig)e vriend heeft zijn antwoord gekregen van Mithrandir.
Wat mij betreft kan dit topic meteen in de vergetelheid gegooid worden want ook dit past niet echt bij algemeen, of wel?

drap
11 augustus 2007, 21:19
Jawel, het is een algemene vraag waar Liefhebber is :D

Wat mij betreft mag dit draadje ook prefentief geruimd worden hoor.

Jeroen_TRC
11 augustus 2007, 21:31
Jawel, het is een algemene vraag waar Liefhebber is :D


Zeg Jeroentje, het is dat je zo'n mooie naam hebt maar anders had ik je nu wel een virtuele klap verkocht!!!! :angry:
Je gaat mij niet tegen spreken, je weet toch!!!! :cheerup:

Han S
11 augustus 2007, 21:35
Jullie snappen er ook niks van hé? Moet alles dan worden uitgelegd? De man heeft de hele nacht, de hele ochtend en een deel van de middag op Mith gewacht en eindelijk om kwart voor drie kreeg hij zijn antwoord. Dodelijk vermoeid is hij naar zijn bedje gegaan en hij slaapt gewoon nog. Om een uur of 11 vanavond wordt hij wakker, neemt zijn ontbijtje, koppie thee erbij en rond 12 uur is hij er weer schat ik.

Sukkels zijn jullie, duh! :D

Vonk
11 augustus 2007, 21:40
Klopt, ik heb van de moderators altijd het idee dat ze acties altijd bespreken met andere mods en altijd eerlijk handelen. Dit soort gezeik over mods is niet nodig.

Dirk_Hendrik
11 augustus 2007, 23:23
Klopt, ik heb van de moderators altijd het idee dat ze acties altijd bespreken met andere mods en altijd eerlijk handelen. Dit soort gezeik over mods is niet nodig.

Damn! Dan heb je een mooi beeld!!

Over het algemeen is het meer in de strekking dat we
of:
Bespreken watvoor kutstreek we gaan uithalen, met welke loser, en vooral wie het gaat doen, om er daarna op een ,modmeeting over na te brullen.
of:
Een absolute naaistreek te flikken en daarna aan bij de andere mods complimentjes te halen voor de briljante aktie.

Maar bedankt voor je rotvast vertrouwen. Wij, mods, zouden er een voorbeeld aan mogen nemen.

Maar dat doen we niet :D

Anders Destium
12 augustus 2007, 00:42
Gefeliciteerd Mith met het overschrijden van de 10.000 posts!


Ik weet niet of het voor jou een hoogtepunt of dieptepunt is, maar toch feliciteer ik je :cheerup:




Disclaimer: Mijn post is misschien off-topic, de discussie verder interesseert me dan ook niet. Als je op gitaarnet niet weet waar je een vraag moet stellen over versterkers of over je favoriete gitarist dan verdien je niet om er te mogen posten. Als je aan de andere kant een serieuze gitarist bent, dan post je per definitie niet op gitaarnet omdat je betere dingen te doen hebt.

Nielsje
12 augustus 2007, 00:51
Ik vind het bijzonder ergelijk dat er altijd maar weer op de mods gezeker wordt. Er zijn altijd maar weer van die irritante gasten die menen dat ze overal een zooitje van moeten maken.

Er is tot nu toe niet een mod waarmee ik problemen heb gehad, en daar ben ik heel blij mee. Ik wens je een hoop succes met het uitzoeken van alle zin en onzin die hier in Algemeen stonden Eelco!

Wausser
12 augustus 2007, 01:11
liefhebber waar ben je?

DeiDRagonas
12 augustus 2007, 01:24
Wat een ongelooflijke droplul is die gast zeg.. (Oops wat zeg ik nou weer.) Zit ik voor die mededeling btw wel in het goeie topic of zal ik er ff een openen?

:cheerup:

hendrix_appendix
12 augustus 2007, 04:59
Ligt eraan, is de man in kwestie een algemene droplul, een diverse droplul, een moderne droplul, of een vintage droplul?

Hulde trouwens voor Mith om het (door mensen die te beroerd zijn de regels voor topics in algemeen eerst eens te lezen) verneukte algeme forum eens goed op te ruimen. Trouwens ook een van de minder drukke/informatieve fora, dus ik snap niet waar de TS over loopt te zeiken. Misschien moet hij zelf maar mod worden als ie het allemaal zo goed weet.

G.G.
12 augustus 2007, 12:10
Misschien moet hij zelf maar mod worden.............
Liever niet

Mithrandir
12 augustus 2007, 12:26
@A.D.: Thanx, ik zit nog te twijfelen of het een dieptepunt of hoogtepunt is :soul: Bedankt ook voor je haarscherpe analyse.


Ik sluit het topic, de discussie is over en we hebben onze lol gehad.