PDA

View Full Version : Zoek Mesa Rectifier II voor 1 week



intGod
10 augustus 2007, 21:29
Hoi,

Volgende week ga ik de studio in. Om het geluid van mijn Pod te complementeren ben ik op zoek naar iemand die een weekje een Mesa Recitifier met cabinet kan missen. In de praktijk moet ik hem van dinsdag tot en met donderdag hebben. Bij voorkeur in de buurt van Rotterdam want we gaan opnemen bij Excess.

Je kan me bellen op 0641480638.

groetjes,

Kristof

tillens
10 augustus 2007, 22:51
Misschien kun je aan Hans zelf vragen of hij er eentje wil lenen? Is geen verkeerde peer namelijk! ze hebben wel een mesa staan maar geen rectumfrier.....En hoe weet je of je dat geluid wil?

intGod
11 augustus 2007, 08:54
Misschien kun je aan Hans zelf vragen of hij er eentje wil lenen? Is geen verkeerde peer namelijk! ze hebben wel een mesa staan maar geen rectumfrier.....En hoe weet je of je dat geluid wil?

Een Mark IV hebben ze staan, denk ik. En ik weet wel dat ik een Rectifier geluid wil omdat ik dat geluid al jaren gebruik, ook live. Alleen komt het dan uit een bakje.

Maar da's een goed idee van je. Ik besef nu pas dat ze ook rentals doen. Dus wellicht zit daar wel een leuk topje + cab tussen.

AART
11 augustus 2007, 12:10
Wie doen rentals dan, ik ken eigenlijk geen nederlandse rentalbedrijven met betere apparatuur dan valvestates of JCM 900's.

AART
11 augustus 2007, 12:11
En die Mark IV zou ik als ik jou was eens goed testen voor je hem aan de kant schuift, imo veel betere leadamp dan de rectrumfrier. Petrucci gebruikt ze al jaren voor bijna al zijn lead partijen en zijn laatste album is enkel Mk 4.

tillens
11 augustus 2007, 12:24
In Rotterdam zit een rental, die hele fijne spullen heeft... excess kent die lui wel...Daarnaast die Mesa die ze daar hebben klinkt onwijs goed. Ik heb er op gespeeld en uiteindelijk is er heel veel van die amp op tape gekomen..

intGod
11 augustus 2007, 20:31
Ik ga uiteindelijk eerst even snel over de Mark IV staan die ze in de studio zelf hebben staan. Als die het niet goed genoeg doet zet ik er een JCM 800 naast die ik ook kan huren van Excess. Als het dan in combinatie met mijn Pod nog niet vet genoeg is weet ik het ook niet.

tillens
11 augustus 2007, 22:58
Goede keuze! Tip; Laat Hans die amp instellen, die kent die amp door en door. ( Mits Hans je plaat gaat doen maar dat is even een aanname..)

AART
12 augustus 2007, 01:16
Goede keuze! Tip; Laat Hans die amp instellen, die kent die amp door en door. ( Mits Hans je plaat gaat doen maar dat is even een aanname..)

+1

Als je de Mark IV niet kent moet je iig even de manual doorlezen of iemand erbiuj hebben die dat ding kent.

Lacrymosa
12 augustus 2007, 10:14
Ok lachen, geen recto voor je.
Maar doe Hans of Dennis de groeten van Apparition!

tillens
12 augustus 2007, 12:17
Dat wordt de groeten dan aan Hans, Dennis is daar weggegaan.

gr Peter