PDA

View Full Version : Carnal Leftovers tab?



Ragbips
10 augustus 2007, 10:35
Hallo mensen,
Er is een liedje wat ik heel graag zou willen leren, maar ik ben niet goed in op het gehoor spelen. Helaas is van deze geweldige band Carnal Leftovers uit Zwolle geen enkele tab op het internet te vinden.
Het nummer heet Caffeïne Induced Insomnia en hier is een linkje naar de video: http://www.youtube.com/watch?v=sD4J5oRFh9M
Kan iemand mij een stukje op weg helpen?

Alvast bedankt!

Ragbips

Dick Wolkendeck
10 augustus 2007, 11:03
Zondag oefenen ze in het Zwols Popfront, vraag het ze zelf. Of mail ff via www.carnalleftovers.com (http://www.carnalleftovers.com) "contact" en mail Wilfred of Jeroen.

Ragbips
10 augustus 2007, 13:06
Is dat elke zondag? want ik kan niet zo een twee drie naar zwolle als arme scholier :P Maargoed ik kan ze wel mailen idd, hartstikke bedankt voor de tip, kan ik ook gelijk een shirt of cd bestellen.

Dick Wolkendeck
10 augustus 2007, 13:10
Is dat elke zondag?

Yup. Leuke kroeg ook.

Kim Wilson
10 augustus 2007, 13:13
Ghehe, de Carnaval Leftovers. :D

Die hebben we regelmatig bij ons in de jeugdsoos gehad. Leuke band. Niet mijn kopje thee, maar wel goed.

Zwols Popfront is idd een leuke tent. Hebben wij ook al eens gespeeld. Voor een bijna lege zaal, dat wel...

Dick Wolkendeck
10 augustus 2007, 13:25
Lege zaal... jammer, gebeurt vaak in NL. Bandje kijken is niet populair helaas. Staan er alleen maar muzikanten... Als je nog eens speelt in Popfront, laat maar weten!

Kim Wilson
10 augustus 2007, 13:28
We spelen wel vaker voor weinig publiek, helaas. Op één of andere manier is men niet echt te porren voor een bluesband. Terwijl het publiek wat er wél is altijd positief reageert.

We spelen in december in Heerde, dat is voorlopig het dichtst in de buurt.

Vampire
10 augustus 2007, 16:50
Hun nieuwe cd komt er ook weer aan geloof ik. Zeker een toffe band met een goeie toekomst als ze zo door gaan volgens mij :)

Ik heb Wil trouwens in mijn msn, kan wel eens vragen aan hem of hij huberhaupt tabs heeft (hij is een van de gitaristen uiteraard).

Ragbips
15 augustus 2007, 16:52
Ik heb een email gestuurd naar Michel en hij zei dat de gitarist waarschijnlijk wel een tab kon regelen :satisfie:
Nou nog afwachten hoe lang het duurt...
Ze spelen ook weer bij mij in de buurt binnenkort, Groningen 21 september in Simplon samen met Outburst, voor de geïnterreseerden :soul:

Ragbips
19 september 2007, 16:25
Nou nou duurt wel lang met die tab, niets meer over gehoord verder :mad: