PDA

View Full Version : wah pedaal behuizing



gvink
9 augustus 2007, 19:10
zo.. wat ik dus moet hebben is een wah behuizing om mijn eigen wah in te bouwen van wat Area51 dingen die ik nog heb liggen.

Optie 1: een gloedjenieuwe dunlop wah, of dunlop volume pedaal, kopen. Hier de 'guts' uit te slopen en vervolgens mijn eigen rommel erin te stoppen. Nadeel = prijzig

Optie 2: Behringer cheap-ass wah kopen, zelfde als boven alleen dan goedkoper.. Máár! Volgens mij istie van plastic..?

Optie 3: Een geniale ingeving van iemand hier! Iemand die een wild idee heeft voor een wah behuizing waar ik zelf nog niet aan gedacht heb..? Marktplaats ook al afgespeurd, maar dan koop ik net zo lief een nieuwe.. (onbeschadigd..)

Tot nu toe ken ik alleen de Dunlop behuizingen die stevig genoeg zijn om het goed te doen en te blijven doen. Daarnaast is het erg makkelijk om daar een merkloze variant van te maken en vervolgens een 'eigen' logootje er op te plakken.. Morley vind ik erg groot en lelijk.. Meer ken ik niet echt.. :)

Hulp... :???:

Dirk_Hendrik
9 augustus 2007, 19:13
Ja. Ik ga je nog mailen ;)


meer voor deze vraag ga je naar MP en maakt een "gezocht" advertentie voor een stukkende crybaby voor een euro of 25. Daarop krijg je een aantal reacties. De Jen en Vox crybabies koop je, fix je en verkoop je met veel winst. De standaard crybaby gebruik je voor je Hangar 18 project.

of je gaat naar smallbear en koopt een nieuwe crybaby shell voor een euro of 35 + bijkomende verzendkosten.

gvink
9 augustus 2007, 19:34
heheh.. :) (ik heb geduld, heb ook nog niet verzonden..)

kwisnie dat smallbear chassis verkoopt?! Dat klinkt als de oplossing!

hmm.. MP idee klinkt ook wel interessant... :)

Thanks!

edit: Zo, ga dus een bestelling plaasten bij Smallbear! nog mensen die iets nodig hebben? Dan besparen we verzendkosten.. PM als je wilt, ik ga uiterlijk morgenavond bestellen..