PDA

View Full Version : I'm back!!!! Met een keiharde metalcover :D



Lacrimosa
9 augustus 2007, 17:54
Hej mensen, lange tijd niet meer geweest hier.
Ik was een tijdje gestopt met recorden, vanwege tekort aan inspiratie en zulks.

Nu maar weer eens aan de gang!
Ik begin rustig met een Meshuggah cover! :D

http://www.sneapforum.celtiaproductions.co.uk/Innercircle/ismar - Perpetual Black Second.mp3

Gebruikt: LTD baritone, podxt, nuendo 3, reason 3, ezdrummer met ezx en heel veel geduld.

MichaelSS
9 augustus 2007, 18:00
WOw.......


Lekkker. Mooi werk man.

Vind het alleen nogal slecht klinken. Vooral die scheurende gitaar die er door heen jankt. Verder leuk

Lacrimosa
9 augustus 2007, 19:07
WOw.......


Lekkker. Mooi werk man.

Vind het alleen nogal slecht klinken. Vooral die scheurende gitaar die er door heen jankt. Verder leuk

Hej thanks man!!

Ja vind je? Ik ben eigenlijk best tevreden met de mix. :)

Lacrimosa
10 augustus 2007, 19:08
Kennelijk geen Meshuggah liefhebbers hier. :p

WICKED
10 augustus 2007, 22:00
ismar hoe ishet met jou? ik ben nog steeds een noob op gitaar maar ik waardeer je werk nog steeds:) erg vet gedaan!

meul
11 augustus 2007, 00:32
He dude,

Leuk dat je er weer bent. klinkt tof. benieuwd naar wat je hiermee gaat doen in je eigen dingetje.

Chris Roos
11 augustus 2007, 07:58
ISMAR man man das lang geleden tof dat ook jij weer terug bent. Ik zit er ook al weer een tijdje (boudewijn). Hey je stuk klinkt vet en je speelt beheerst. Ik heb jaren naar die gasten geluisterd en veel van gespeeld ook , en ik weet hoe ongelofelijk moeilijk dat is. Het is jou iig goed gelukt. Wat de mix betreft ... nou die kan wat mij betreft iets beter maar hallo tis ook een thuis opname hey. Veel succes verder. O ja ik werk tegenwoordig onder de naam Chris Roos.

Regards, :soul:

Lacrimosa
11 augustus 2007, 09:53
ismar hoe ishet met jou? ik ben nog steeds een noob op gitaar maar ik waardeer je werk nog steeds:) erg vet gedaan!

Hejjjj das een tijdje terug!
Speel je nog gitaar dan?

Dank. :)


He dude,

Leuk dat je er weer bent. klinkt tof. benieuwd naar wat je hiermee gaat doen in je eigen dingetje.

Hejj man!
Heheh weer druk aan het spelen hier dus dat komt wel goed! :)

Lacrimosa
11 augustus 2007, 09:57
ISMAR man man das lang geleden tof dat ook jij weer terug bent. Ik zit er ook al weer een tijdje (boudewijn). Hey je stuk klinkt vet en je speelt beheerst. Ik heb jaren naar die gasten geluisterd en veel van gespeeld ook , en ik weet hoe ongelofelijk moeilijk dat is. Het is jou iig goed gelukt. Wat de mix betreft ... nou die kan wat mij betreft iets beter maar hallo tis ook een thuis opname hey. Veel succes verder. O ja ik werk tegenwoordig onder de naam Chris Roos.

Regards, :soul:

LOLLL Boudewijn, hoe is het man? Shiiitttttt das een tijdje geleden idd! Hoe staan de zaker er voor? Album, site enzo?

Idd de riffs zijn lastiger dan ze lijken, maar het is voornamelijk kut om een redelijke tone te produceren met een E2 stemming (octaaf lager dan standaardstemming).

edit: En over de mix, tsjah...ik vind em persoonlijk wel lekker zo, behalve de rhythm gitaar tijdens de palm mutes, maargoed met zo'n stemming kom je niet ver.

Bedankt nog voor het commentaar man!

Maar hoezo Chris Roos? Wel geil btw! :D hahaha

Groet

Chris Roos
11 augustus 2007, 10:02
hahahaha dacht al man !!! spreek je snel dude

Roy K.
11 augustus 2007, 12:56
Hey Ismar, klinkt lekker!! :cooler: Ik ken het origineel niet, maar het is superstrak. Productie vind ik ook best goed, drums klinken bruut!

Maar ik wil binnenkort weer eens iets van je horen in de stijl van dit nummer :mad:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=56109&page=2

meul
11 augustus 2007, 17:51
Ik denk dat je misschien iets laag uit je gitaar en misschien ook bass moet eq én om wat meer ruimte te maken voor je drums. de balansen zijn niet eens zo slecht maar het lijkt alsof er weinig ruimte is voor de instrumenten.

Lacrimosa
12 augustus 2007, 14:52
Ik denk dat je misschien iets laag uit je gitaar en misschien ook bass moet eq én om wat meer ruimte te maken voor je drums. de balansen zijn niet eens zo slecht maar het lijkt alsof er weinig ruimte is voor de instrumenten.

Ik zal het proberen, maar zoals ik al heb gezegd is het erg moeilijk om een redelijke tone te produceren in deze stemming. Dus ik ben bang dat als ik wat laag uit m'n gitaar haal dat er dan weinig van overblijft.
Maar ik zal het straks wel even proberen.

Bedankt nog!

Tias
12 augustus 2007, 16:05
Klinkt lekker evil
Vette drums

Luke-wannabe
13 augustus 2007, 13:52
Klinkt te gek!
Super gecompliceert enzo. Vet!

Bl44t44p
13 augustus 2007, 17:52
Lekker lekker lekker lekker. Je zorgt er voor dat ik nog meer zin krijg in die gig van The Dillinger Escape Plan + Meshuggah in de Effenaar :D

Erg vette mix.. bruut gitaargeluid, past perfect in hun muziek.

FrankS
13 augustus 2007, 19:08
Oja, The Dillinger Escape Plan + Meshuggah in de Effenaar, da's waar ook!! Heersch!

En Ismar, klinkt te gek man!! Was je dr ook nog bij op waldrock? (*nekpijn* ;))

Lacrimosa
17 augustus 2007, 22:34
Bedankt mannen!!!

@ Frank: neeeeee :( ik wou zo graag gaan, maar door omstandigheden kon ik niet. Waren ze goed? :D

Ic3gl0vE
17 augustus 2007, 23:19
Hey man, leuk weer eens iets van jou te beluisteren :)

Doe je weer leuk hoor! Ik vind alleen wel dat de snare teveel reverb heeft vergeleken bij de rest van de mix. Ben sowieso meer een droge sound gewend van je.
Blijf doorgaan he!

c.hultermans
17 augustus 2007, 23:33
helll yeahhhh, klinkt lekkahhh!!

Vind alleen de snare iets minderrrr :-(

Grtz,

Ratje

Flowers
18 augustus 2007, 13:40
damn die drum klinkt vet, heb ook ezdrummer maar dit krijg ik er bijlange niet uit :) zal wel heel veel tijd in gekropen zijn! maar het resultaat mag er zijn

Gitaro
18 augustus 2007, 19:29
Had hem al op Fok gehoord hehe, bijzonder vet. Ik wou dat mijn EZ zo klonk!