PDA

View Full Version : 19 "



jackson tom
19 januari 2003, 14:35
ik wil graag een 19" unit,
ik hou niet zo van de multieffect dingetjes wat op de grond liggen, kheb het graag allemaal op ooghoogte...
ik zoek een 19" effect, met een paar vette scheur distorions, maar ook andere effectjes zoals acho, galm, flanger, phraser etc..
wat is me aante raden?
beetje redelijke prijs! want ik wil hem dan tweedehands zoeken..
help me pleaz!

als iemand iets wil verkopen, wat geschikt is, wil ik hte ook graag horen!!
tanx!

groetjes

jackson tom
19 januari 2003, 23:26
zo moeilijk?

srv-man
19 januari 2003, 23:27
Boss GX-700 is een aanrader. In feite een GT3 in 19" formaat, 2ehands te vinden voor 250 euro.

LordRiffenstein
20 januari 2003, 10:17
Inderdaad, de GX-700 is dan een aanrader. Deze heeft een aantal goede overdrives en distortion plus nog een heel aantal goede effecten. Het is eigenlijk een heel stel Boss-pedaaltjes in rack vorm. Je kan deze makkelijk en goedkoop vinden op de 2de hands markt.

Groeten,

Yoeri

Chiel
21 januari 2003, 11:12
Rocktron Chameleon of VooDooValve. Zijn werkelijk zeer goed voor het geld (m.n. tweede hands).

punetaro
21 januari 2003, 15:57
De GX700 van Boss is inderdaad een veelzijdig beestje dat je heel gedetailleerd kun instellen en afregelen en waarvan de effecten goed tot zeer goed zijn.

Enkele minpunten zijn wel de DISTORTIONS. Ze klinken niet echt vet en maar een mager en dun geluid. Als je een vette scheur wilt hebben moet in combinatie gaan werken met een goede pre-amp ( Marshall JMP1, Mesa Triaxis, ... ).

De pre-amps in de BOSS GX-700 zijn ook maar aan de magere kant en in de stijl die ik speel ( zware metal & hardcore ) niet inzetbaar.

Als je hem weet te te gebruiken, en weet in te stellen is de "LINE 6 POD-PRO" ook wel een aanrader. Ik hoor die gasten die anti-
transistor zijn al afkomen en zelf was ik er in het begin ook niet voor maar iemand die er echt mee overweg kan heeft me het een en het ander laten horen wat uit de line6 kwam en dat waren stuk voor stuk rete vette sounds !!!!!

Plop
27 januari 2003, 17:31
Ik heb net vorige zaterdag een Boss GX-700 (tweedehands) gekocht en het is een superding...
In het begin is het een beetje ingewikkeld maar alles zit er op....
MZZL Maurits

Phyrexian
27 januari 2003, 18:00
Line 6 POD Pro.
Deze heeft alle mogelijke distortions (ampmodels) en effecten ingebouwd. Veel mensen op dit forum vinden het geluid van de POD niks, maar ik vond het super. Probeer het eens uit, ze zijn relatief makkelijk te vinden op de tweedehands markt (in België toch). Je betaalt ze dan nog zo'n 400-500 euro. Da's in ieder geval cheaper dan de 800euro of meer die ze nieuw kosten, je kan ze altijd wel makkelijker doorverkopen; altijd wel geïnteresseerden.

Daarnaast is er ook de TECH21 Sansamp PSA-1. Deze is wel enkel te gebruiken voor de distortions/ampmodels. Dit is een zalig stuk gear, maar helaas wel duur (950 euro nieuw) en nogal onvindbaar op de tweedehandsmarkt in europa... :sad: spijtig want dit is mijn ultieme droomversterker!!
elk mogelijke ampsound uit een 1rackspace unit!....
er zijn sounds te downloaden op http://www.tech21nyc.com/