PDA

View Full Version : Parksons



ThrusT
8 augustus 2007, 20:46
Hey,
Ik was daarstraks nog wat aan het rondsnuffelen en ik kwam een Parksons LSR-2000 tegen.
http://www.paxphil.co.kr/ELECTRIC/e%201.htm
Nu, ik ken deze gitaren niet echt. :???:
Kan er iemand wat meer info over geven, kwaliteit,...?
Volgens de verkoper is deze made in USA maar als ik dan eens op Google zoek dan kom ik toch tot de conclusie dat deze uit Korea komen.
Daarop had ie te zeggen : "Fender en Gibson hun gitaren worden ook in Korea en China gemaakt hoor !

Enkel de serienummer wordt in de uSA geplaatst !"
:seriousf:

Maar ik zou ze voor een prijsje kunnen kopen dus ik zou ff willen weten of dit de moeite waard is?

Alvast bedankt
Mvg

pieter-jan1
8 augustus 2007, 20:52
Hey,
Ik was daarstraks nog wat aan het rondsnuffelen en ik kwam een Parksons LSR-2000 tegen.
http://www.paxphil.co.kr/ELECTRIC/e%201.htm
Nu, ik ken deze gitaren niet echt. :???:
Kan er iemand wat meer info over geven, kwaliteit,...?
Volgens de verkoper is deze made in USA maar als ik dan eens op Google zoek dan kom ik toch tot de conclusie dat deze uit Korea komen.
Daarop had ie te zeggen : "Fender en Gibson hun gitaren worden ook in Korea en China gemaakt hoor !

Enkel de serienummer wordt in de uSA geplaatst !"
:seriousf:

Maar ik zou ze voor een prijsje kunnen kopen dus ik zou ff willen weten of dit de moeite waard is?

Alvast bedankt
Mvg


nooit gezien, en niks van gehoord, maar het zijn wel vette gitaren :rockon:

bass blom
8 augustus 2007, 21:03
Daarop had ie te zeggen : "Fender en Gibson hun gitaren worden ook in Korea en China gemaakt hoor !


dergelijke verkopers moet je met een heel grote korrel zout nemen.

iwamoto
8 augustus 2007, 21:56
een pak zout!

wat een onzin zeg, en de gitaren zien er vanaf een afstandje niet echt goed uit, eerder nogal cheap...

Jayjay
8 augustus 2007, 22:29
Zegt me niks die Parkingsons..en nee dat komt niet door mijn Alzenheimer...:-)

renier
8 augustus 2007, 22:33
dus eerst probeert hij zijn eigen waar mooier te maken dan het is, en wanneer dat niet lukt probeert hij de concurrentie naar beneden te halen?

lekker afblijven met de handjes lijkt me. ziet er overigens ook uit als goedkope brol.


en wat de prijs betreft: alle waar naar zijn geld. als mensen dat eens wat meer tussen de oortjes hielden zou dat heel wat teleurstellingen kunnen voorkomen.