PDA

View Full Version : Gitarist(e) gezocht omgeving den haag



kevincombo
8 augustus 2007, 16:47
Gitarist(e) gezocht voor startende projecten. Omgeving Den Haag.

Liefst met een interesse in practisch elke muziekstijl. Blues, Pop, Rock, Breaks, Dance etc.

Podiumervaring niet vereist, wel vereist, de ambitie om op podium te staan.

Minimaal 1 avond/dag in de week beschikbaar met een tweede en derde avond/dag mocht er een gig zijn.

Strak kunnen spelen, aantal jaar ervaring niet al te belangrijk als je maar strak en op de maat blijft.

Het zal een interessant project worden waar je als gitarist in 2 vd 3 projecten terecht komt. Wil je meer weten over de opzet, Neem dan contact met me op via de mail. kgombault@hotmail.com. we gaan voor veel podium-uren en publiciteit.

Heb je nog vrienden die andere instrumenten bespelen, laat het me ook weten. the more the merrier.

AriaProII
9 augustus 2007, 10:52
hmm, ik heb maar 1 jaar ervaring met gitaarspelen, en geen enkele podiumervaring. Ik speel wel veel dingen zoals Tool, RATM, etc., en die maatwisselingen vind ik juist het leukst. interesse?

Djankie
11 augustus 2007, 21:56
maatwisselingen ??? slag gitaristen dus ?

HCB
13 augustus 2007, 22:03
Hallo, zeer interessant initiatief, ik heb zelf geen grote voorkeur qua muziek en speel meer dan 2 jaar (slag-)gitaar. Heb paar maanden ervaring met spelen in een band en heb daarnaast paar jaar ervaring met keyboard, basgitaar en saxofoon.

Muziek is mijn grote passie, luister alles van Jimi Hendrix tot Peter Gabriel van Pat Metheny tot Opeth, maar diverse house bands vind ik ook "vet".

Mijn enige handicap is mischien dat ik geen noten kan lezen, maar in de maat blijven is voor mij geen enkel probleem.

Mocht je nog een gitarist zoeken dan hoor ik het wel van je,

Met vriendelijke groet: Hans

email: hans.brinkman@arinso.com