PDA

View Full Version : gearbox afspelen



Wokkie
8 augustus 2007, 00:37
HAllo,

HEb een toneport ux1 aangeschaft en werkt goed met opnemen :p . Maar als ik een opgenomen nummer (mp3 of wav) laad in gearbox en op play klik dan gebeurd er niks! De 'stop knop' blijft groen, dus kan er zo weinig mee.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Kan het antwoord hier ook niet vinden en ook niet in de gebruiksaanwijzing :???:

gr wokkie

chubbyfan
8 augustus 2007, 00:53
HAllo,

HEb een toneport ux1 aangeschaft en werkt goed met opnemen :p . Maar als ik een opgenomen nummer (mp3 of wav) laad in gearbox en op play klik dan gebeurd er niks! De 'stop knop' blijft groen, dus kan er zo weinig mee.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Kan het antwoord hier ook niet vinden en ook niet in de gebruiksaanwijzing :???:

gr wokkie
heb je nog een ander programma lopen dan,?ik had dat probleem ook maar toen ik mijn opnameprogramma (ableton live 6)uitzette deed hij het opeens weer

Wokkie
8 augustus 2007, 01:33
Het is einedelijk gelukt. Ik moest de software updaten, maar dat was ook een gedoe:p

Nu kan ik de nummers afspelen, maar kan ze alleen opslaan als "guitarport track"

Enig idee hoe je het kan opslaan als mp3? of moet je daar weer andere progs voor kopen? :(