PDA

View Full Version : eeuh... spullen van de notenkrakers ?



Dude
7 augustus 2007, 22:56
zou dit echt zijn ??? zou wel erg verneukeratief zijn om net te doen of je neus bloed en dat spul mee te pakken voor dat bedrag, (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/108061425-spullen-van-de-notenkrakers.html?return=eJxNzE0OgjAQBeC7kMAOasEEU kIM3qTiRCb9TWeIBuPdLa7cvPneW4xWUr1RnUZScpCquKXwJBh X5qiEMCGCb5xOhqPVmqnxVrhtRzA1%2BBo9cdoceAYvyGud%2F pf6gaxTvmDBcEJaVrH056FZ2dnLy06yutPEoexmWXZXm2Pu2%2 BFge%2FD8I2fuGDNdjtnn5wmXXANh7m0VJ1mMny9%2BUkK6&df=1&p=1&fta=eNpVk9lu4zAMRf9FD%2FMscRElGv2WwKiDjgFnQZykQYv% 2B%2B2hxMuyLBB1cirwiNWrS77Us7nZZdvdxWd2wKnt1j%2BUt %2FJnWt%2BtJw7AEFUjDAipUtqt%2BzefhcNbj7bC%2FzO%2FD aZ0VaiSpO48fezfMJWpVVDdP5cpREfV7Vj%2B0XIkiMiA9ZQVl hMgYU0VQUFYXvKRAWaQyfLLkJXBojF469L4slbHR%2BZx9ZdEy jKEy%2Bc9ijrHFJsMSY2P5FyNoJXsLCVoxIRgoANwgGIiZuuOX FxEU8V1JRhloC%2BdfkDo0djhz7NmNH2aBnsgYYvChQ%2BOIMf gGwVulpN4G44jEb0rjiH3eGoYWErZXArLhnLvSOCImam8MxhFh xNY0MI4IMneYLPS%2B32kcUcA%2BG%2FhyJJAhSCsJrSOfITdo HGGW%2Bsg%2Fa2mSuuvpPE7rbtkfP65%2Fn0MYyt94v10uu%2F k47R%2BVbpkO42NXZ7%2BM%2B1RUtShQN37Wb1Fi3Ha%2Bv84% 2F%2FwDqXNkf&fta_ind=15) :rockon:

Realeigo
7 augustus 2007, 23:01
Hey was hier niet al een topic over?

Blend
7 augustus 2007, 23:02
Volgens mij ook..

spirit
7 augustus 2007, 23:03
Hé, ik open net ook een topic hierover. :dance:

Heb de mods gevraagd mijn topic te verwijderen, je was me net voor.

Maar ik betwijfel ook of het wel echt is, er staat nl. nu bij niet meer te bellen, maar er heeft geen tel. nr. bijgestaan.

En als de spullen weg zijn verwijder je toch de adv. lijkt mij.

Wel een goedkope manier om aan email adressen te komen om te spammen

gijsbreghtgitaar
7 augustus 2007, 23:14
Volgens mij is dit nep. Dat kan toch echt niet.
Ik zie volgens mij ook een prijskaartje hangen bij de kop van de gitaar.

Wel een prachtige stunt natuurlijk.

Lexvandoef
7 augustus 2007, 23:21
Volgens de ad is alles al weer weg.

Volgende keer beter jongens. :cheerup:

Chris Winsemius
7 augustus 2007, 23:22
Ik heb die mensen ff 'n mailtje gestuurd dat ze veel meer bankstellen en wasmachines kunnen krijgen in ruil voor die spullen....

"Geachte familie xxxxxxxxxxx

Ten eerste nog condoleerd met ome Joop.

De versterker, box en gitaar die u te koop aanbiedt zijn behoorlijk wat geld waard. De versterker + box minimaal 2000 euro mits origineel en de gitaar (hoewel ik de foto niet goed kon zien) minimaal, en dan ook echt mini-minimaal 4-5 duizend euro mits origineel.

Misschien is het verstandig om de spullen, met goede en duidelijke foto's bijvoorbeeld op veilingsite ebay te zetten.

't Zou zonde zijn als het voor veel te weinig weggaat, de spullen zijn minimaal 10 wasmachines waard.

mvg,

Chris Winsemius"

Prijzen even grof ingeschat maar ik had gewoon te doen met die mensen.

Kim Wilson
8 augustus 2007, 08:04
Bah, wat een ouwe troep zeg! Mensen flikkeren tegenwoordig ook alles maar op Marktplaats! :stop:

eazy G
8 augustus 2007, 15:19
Ik heb die mensen ff 'n mailtje gestuurd dat ze veel meer bankstellen en wasmachines kunnen krijgen in ruil voor die spullen....

"Geachte familie xxxxxxxxxxx

Ten eerste nog condoleerd met ome Joop.

De versterker, box en gitaar die u te koop aanbiedt zijn behoorlijk wat geld waard. De versterker + box minimaal 2000 euro mits origineel en de gitaar (hoewel ik de foto niet goed kon zien) minimaal, en dan ook echt mini-minimaal 4-5 duizend euro mits origineel.

Misschien is het verstandig om de spullen, met goede en duidelijke foto's bijvoorbeeld op veilingsite ebay te zetten.

't Zou zonde zijn als het voor veel te weinig weggaat, de spullen zijn minimaal 10 wasmachines waard.

mvg,

Chris Winsemius"

Prijzen even grof ingeschat maar ik had gewoon te doen met die mensen.


tsja dat is wel heel erg triest!.. dat is slapende honden wakker maken!
Ik denk dat de add overigens niet echt is, maar er zijn nou eenmaal mensen die zo dom zijn om zomaar iets op marktplaats te gooien, zonder even vantevoren te checken wat de spullen waard zijn.
Tsja dan is het hun eigen schuld..
Dikke vette pech. sterker nog ik gun het die slimme gast die de add gevonden heeft en de spullen voor een spotprijs kan kopen het meer dan de leeghoofden die dit zomaar op marktplaats pleuren.
Dit soort dingen maakt marktplaats interessant!
Als elke verkoper op marktplaats precies zou weten wat de door hem aangeboden goederen op zou moeten brengen... tsja dan kunnen we net zo goed met zn allen in de rij gaan staan bij de F*CK*N' feedback.

M Kactus
8 augustus 2007, 15:33
Dit soort dingen maakt marktplaats interessant!

Tot jij zelf eens iets verkoopt waarvoor je ook het honderdvoud had kunnen vragen. Da's behoorlijk kut.
Het is toch wel zo netjes om het te melden ? Dit is zelfs geen "koopje" meer, dit is die mensen afzetten. Als je alleen maar uit bent op zulke koopjes op marktplaats, ben jij vast zo iemand die tien euro biedt als er staat vaste prijs.:stop:

Enneuh: de advertentie was daarstraks al verdwenen. Lijkt me niet echt te zijn, dus.

Rutger
8 augustus 2007, 15:36
k Vind het op zn minst attent van Chris dat hij ze heeft ingelicht. Zulke mensen wil je gewoon niet belazeren

cas121
8 augustus 2007, 15:53
waar ging het eigenlijk om?

Chris Winsemius
8 augustus 2007, 15:56
tsja dat is wel heel erg triest!.. dat is slapende honden wakker maken!
Ik denk dat de add overigens niet echt is, maar er zijn nou eenmaal mensen die zo dom zijn om zomaar iets op marktplaats te gooien, zonder even vantevoren te checken wat de spullen waard zijn.
Tsja dan is het hun eigen schuld..
Dikke vette pech. sterker nog ik gun het die slimme gast die de add gevonden heeft en de spullen voor een spotprijs kan kopen het meer dan de leeghoofden die dit zomaar op marktplaats pleuren.
Dit soort dingen maakt marktplaats interessant!
Als elke verkoper op marktplaats precies zou weten wat de door hem aangeboden goederen op zou moeten brengen... tsja dan kunnen we net zo goed met zn allen in de rij gaan staan bij de F*CK*N' feedback.

Misschien slapende honden wakker maken (voor 500 neem ik dat setje gelijk mee) maar door 'n aantal dingen in de advertentie (bankstel/wasmachine) vermoed ik dat het "geen rijke" mensen zijn. Als ze deze moeite moeten doen voor 'n wasmachine gun ik ze meer.

eazy G
8 augustus 2007, 16:05
Tot jij zelf eens iets verkoopt waarvoor je ook het honderdvoud had kunnen vragen. Da's behoorlijk kut.

Dat zal mij niet overkomen. Ik heb al veel gitaren gekocht en verkocht via marktplaats Ik ben niet zo dom om iets op marktplaats te zetten zonder van te voren uitgezocht te hebben wat het opbrengt.


Het is toch wel zo netjes om het te melden?.
it's plain stupid!


Dit is zelfs geen "koopje" meer, dit is die mensen afzetten.

Afzetten, jij hebt er niks van begrepen, dude! Die mensen hebben toch gewoon vraagprijs. Dat is geen afzetten!


Als je alleen maar uit bent op zulke koopjes op marktplaats ben jij vast zo iemand die tien euro biedt als er staat vaste prijs.:stop:

hey sukkel, nee helaas zo iemand ben ik niet, maar ik zoek uiteraard naar gitaren enzo voor zo min mogelijk geld!


Enneuh: de advertentie was daarstraks al verdwenen. Lijkt me niet echt te zijn, dus.

dus wat? dan is het niet meer dom om slapende honden wakker te maken?

iwamoto
8 augustus 2007, 16:08
krijg ffe een ban ofzo pestventje!

ot: netjes van je chris, maar helaas is het denk ik gewoon een nepperd, het prijskaartje vond ik toch wel erg vreemd, is wel eens eerder zo'n soort ad geweest, met die goldtop...

eazy G
8 augustus 2007, 16:13
Misschien slapende honden wakker maken (voor 500 neem ik dat setje gelijk mee) maar door 'n aantal dingen in de advertentie (bankstel/wasmachine) vermoed ik dat het "geen rijke" mensen zijn. Als ze deze moeite moeten doen voor 'n wasmachine gun ik ze meer.

Ik vermoed door een aantal dingen in die advertentie dat deze mensen erg dom zijn.

G.G.
8 augustus 2007, 16:15
Ik vermoed door een aantal dingen in die advertentie dat deze mensen erg dom zijn.

Ik vermoed door een aantal dingen die jij zegt, dat je gauw niet meer welkom bent.

eazy G
8 augustus 2007, 16:15
krijg ffe een ban ofzo pestventje!

ot: netjes van je chris, maar helaas is het denk ik gewoon een nepperd, het prijskaartje vond ik toch wel erg vreemd, is wel eens eerder zo'n soort ad geweest, met die goldtop...

Een pestventje? Een ban...? wie en waarom

eazy G
8 augustus 2007, 16:16
Ik vermoed door een aantal dingen die jij zegt, dat je gauw niet meer welkom bent.

sjezus wat zeg ik dat zo erg is?

Rutger
8 augustus 2007, 16:18
Vloeken, schelden en afzeiken worden hier namelijk niet echt gewaardeerd

eazy G
8 augustus 2007, 16:25
Vloeken, schelden en afzeiken worden hier namelijk niet echt gewaardeerd

Vloeken, schelden en afzeiken?
Kom op man!

M Kactus
8 augustus 2007, 16:25
Krijg nou wat! Een pratende pisvlek ;)!

Dat zal mij niet overkomen. Ik heb al veel gitaren gekocht en verkocht via marktplaats Ik ben niet zo dom om iets op marktplaats te zetten zonder van te voren uitgezocht te hebben wat het opbrengt.
Uiteraard. Maar niet iedereen is zo belezen als jij in de wereld van gitaren en versterkers. Of beheerst het internet zo volledig als jij. En het was dan ook hypothetisch. Stel dat je hypothetische stellingen zou aannemen (;)), zou je dan niet blij zijn met die raad ?



it's plain stupid!
Nee, het is niet dom die mensen in te lichten: Ja, het is dom van die mensen om het voor die prijs te verkopen. En is het dan het recht van de "wetende" om de "domme" af te zetten ? Of is het eerder de plicht van de wetende om de domme te helpen ? Is het niet de plicht van iemand die er wel iets van kent om de mensen uit de nood te helpen die er niks van kennen ?




Afzetten, jij hebt er niks van begrepen, dude! Die mensen hebben toch gewoon vraagprijs. Dat is geen afzetten!
Tuurlijk wel, want je kan met je gretige handjes niet snel genoeg dat spul voor die prijs vastkrijgen. Dat alleen al is indicatie genoeg dat het hier niet om een koopje gaat, maar om een fout. Dit is geen redelijke prijs meer.




hey sukkel, nee helaas zo iemand ben ik niet, maar ik zoek uiteraard naar gitaren enzo voor zo min mogelijk geld!
Sukkel ? Da's niet aardig.
Marktplaats dient niet om andere mensen af te zetten, en al helemaal niet om mensen af te zetten die er zelf niet zo veel van snappen. Marktplaats dient om tweedehands dingen te kopen, waarvoor je anders nieuw het dubbel betaald. Dát is de bestaansreden.


dus wat? dan is het niet meer dom om slapende honden wakker te maken?
Jeetje, ga jezelf even ergens anders vermaken. Ik meldde gewoon dat de advertentie weg was.

Edit: Hè, wat jammer nou. Net nu Fnark op vakantie is. Ik vind het echt sneu voor hem ;).

MichaelSS
8 augustus 2007, 16:29
:o :o :o :o

bert k
8 augustus 2007, 16:29
Genoeg erover, advertentie is weg. Slotje.


Bert K, mod