PDA

View Full Version : Bassist met tijd voor tours in buitenland gezocht! (Regio Rotterdam)



PerryChance
7 augustus 2007, 19:31
Ben je net zo gedreven als wij? Wil je CD's opnemen en tours doen in Europa en Amerika, en hou je van hardcore / punk zoals Sick Of It All en Agnostic Front? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Toen mijn oude band Second Chance het na 11 jaar (en in de afgelopen 16 maanden 4 tours: 2x USA, Europa en Spanje te hebben gespeeld) voor gezien hield, heb ik besloten een nieuwe band op te richten. Nummers voor een eerste full length CD liggen al klaar en een aantal platenlabels hebben al interesse getoond. Mijn contacten in Amerika hebben zelfs al aangegeven dat ik het ze maar moet laten weten wanneer we er klaar voor zijn om te komen spelen.

We hebben al 3 nummers van de nieuwe cd online staan op:

www.myspace.com/harbour81 (http://www.myspace.com/harbour81)

Het belangrijkste is dat je net zo gedreven bent als wij, de muziek is niet ingewikkeld om te spelen, dus schroom je niet om contact op te nemen! Een basgitaar en top is wel zo makkelijk; een speakerkast hebben we voorlopig al klaarstaan.

Kom niet zo vaak op dit forum, dus mail naar: info@harbour81.com

PerryChance
14 augustus 2007, 17:25
Kom op zeg...

Valentijn
14 augustus 2007, 18:04
klinkt lekker, en niet slecht zo met die mogelijkheden... ga alleen dit jaar net beginnen emt studie... dus red t niet qua tijd (ook in combinatie met andere band wordt lastig)

Marc Oblivian
17 augustus 2007, 13:03
Jammer dat jullie geen gitarist nodig hebben...wel puike muziek