PDA

View Full Version : Opportunity (pete Murray) Door Isis & Sietze!!



sietze
7 augustus 2007, 18:36
Het is natuurlijk lang niet simpel om een nummer, dat al redelijk goed scoord bij het publiek, goed of zelfs beter te kunnen na doen en naar jou idee verdraaien en (maar dat is subjectief) te verbeteren.

Bij al mijn voorgaande stukken stond het componeren voorop. Deze keer wou ik wat meer producen en was ik regisseur bij mijn eigen versie van Opportunity van Pete Murray.

Na het lange afmixen en dingen verbeteren is de huidige versie, die op deze Hyve (sietze87.hyves.nl) (www.sietze87.hyves.nl) te horen is, ook het eindproduct.

Ben heel benieuwd wat jullie vinden, laat maar ff weten ;)
Misschien is het voor de die hard gitaristen niet de meest interessante shit om te horen, maargoed, het gaat hier ook even om mijn werk als producer/arrangeur etc, en wat minder als gitarist.

Ben benieuwd :D

Vast bedankt voor het luisteren,

Groetjes Sietze

sietze
29 augustus 2007, 09:56
niemand? :(

STW
29 augustus 2007, 10:15
ik vind het een beetje suffe muziek, maar de mix vind ik erg netjes!

(geeft phil mills nog steeds les? zo ja, wat vindt hij als prof van je mixwerk? gewoon goed zeker?)

Iceman
29 augustus 2007, 10:48
Is mijn muziek niet, maardikke complimenten voor het geluid.

99% van de thuisknutselaars heeft een muffig en dof geluid, maar dit is erg helder en direkt.

Solidkick
29 augustus 2007, 13:36
Mooie heldere productie.
idd vele malen beter dan wat hier doorgaans wordt gepost.
Ik neem aan dat je voor opname en mix de beschikking had over de faciliteiten van school?

Minpuntje vind ik de sound van de electrische gitaar.
Tevens is de mix wat braafjes.

savale
5 september 2007, 10:49
Het nummer heeft wat te weinig body vind ik... Wel een heldere sound en een goede cover imo!