PDA

View Full Version : "De Bassist" Nieuw tijdschrift voor bassisten!



Henkie spenkie
7 augustus 2007, 00:12
Eindelijk is er een Nederlands tijdschrift speciaal voor de bassisten! :rockon:

Het heet "de Bassist" ( officiele site (http://www.debassist.nl/) ) Hij ligt sinds 12 juli in de winkel en zal elk kwartaal verschijnen.

Persoonlijk ben ik erg benieuwd en denk dat ik hem (ondanks de redelijk hoge prijs van ongeveer €7 eurie) binnenkort even ga halen.

Iemand die hem al gelezen heeft?

p.s. deze post klinkt misschien een beetje als spam, maar ik dacht dat er misschien wel mensen zijn die dit net zo'n intressant nieuwtje vonden als ik :chicken:

Roro92
7 augustus 2007, 08:54
Shibby :) Dat wordt aboneren denk ik...Bedankt voor de aandacht Henkie, nu heb ik het gezien. En de ATK300 wordt getest...dus die moet ik hebben!

Roro92
7 augustus 2007, 11:10
Ik heb 'em net gekregen van m'n ma *( :D )*...Is wel een leuk/goed blad volgens mij...wel prijzig, €7.50 pér blad. Maar ik krijg 'em van m'n ma :)

JazzBass
7 augustus 2007, 13:57
Ik heb um hier liggen, op vakantie op ameland toevallig tegengekomen in de boekwinkel.. Staan vette modellen in, en veel tests.. denk erover om een abo te nemen :noob:

Kim Wilson
7 augustus 2007, 14:14
Poeh, wel duur voor een prentenboek. :D

Roro92
7 augustus 2007, 15:22
Dat wel, maar het is wel een mooi blad! Zeker jammer dat het maar om het kwartaal uitkomt...maar daar komt misschien wel verrandering in als het goed mocht gaan lopen (hoop ik).

En waarom zou ik geen abo nemen als ik dat krijg van m'n ma? :p

Henkie spenkie
7 augustus 2007, 17:10
Ik heb hem zelf net ook gekregen van mn ma. Zitten wel leuke dingen in zo op het eerste gezicht (met name de stukjes over cd's die intressant zijn voor bassisten). alleen 66blz voor een blad dat €7,50 kost en eens per kwaraal uitkomt vind ik wel een beetje jammer.

Zo meteen maar eens even goed doorlezen. Wel makkelijk dat ie nederlands is :satisfie:

Roro92
7 augustus 2007, 19:44
Idd, best wel prijzig. En dat het om het kwartaal komt vind ik ook jammer. Musicmaker komt wel elke maand uit, dus De Bassist straks misschien ook wel als het goed gaat lopen, fingers crossed ;). Als we nu allemaal eens een abo nemen? :cheerup:

musicmaestro
8 augustus 2007, 20:27
Volgens mij bestaat dat blad al langer ?????

ik zal wel mis zijn ?????

Roro92
9 augustus 2007, 08:38
Nee...blijkbaar niet. Want deze is nu jaargang 1 nummer 1 ;).