PDA

View Full Version : Blueridge best wel goed bezig



Fredric
5 augustus 2007, 20:51
Hallo,

k heb sinds gister een Blueridge br 160 gekocht, na al die lovende verhalen op internet, wilde ik het zelf wel eens horen.
Zelfs met ouwe snaren klinkt ie nog, want deze zaten r op toen k m kocht.
Thuis meteen nieuwe snaren r op en hij klonk nog mooier en dieper :cheerup:

Het mooie is dat de bassen en de hoge tonen in balans zijn, zelfs de hoge tonen blijven resoneren, echt een prachtige gitaar, het lijkt vandaag wel alsof ie nog mooier klinkt dan gisteren :D

http://www.andersonstrings.com/Blueridge%20BR-160%202.jpg

Tupelo
5 augustus 2007, 21:02
Congrats!
Ooit wil ik er ook weleens aan.
Er staat nog veel op mijn verlanglijst, maar ik ben er ook wel door overtuigd geraakt.

evilpompie
5 augustus 2007, 23:01
Heb ook een bleuridge, gewoon zo'n OOO model. Geweldige booming soudn met volle bassen, zelfs als de snaren heel oud zijn (en dat zijn ze nu...)

Liefhebber
5 augustus 2007, 23:11
Hallo,

k heb sinds gister een Blueridge gekocht, na al die lovende verhalen op internet, wilde ik het zelf wel eens horen.
Zelfs met ouwe snaren klinkt ie nog, want deze zaten r op toen k m kocht.
Thuis meteen nieuwe snaren r op en hij klonk nog mooier en dieper :cheerup:

Het mooie is dat de bassen en de hoge tonen in balans zijn, zelfs de hoge tonen blijven resoneren, echt een prachtige gitaar, het lijkt vandaag wel alsof ie nog mooier klinkt dan gisteren :D

http://www.andersonstrings.com/Blueridge%20BR-160%202.jpg
Hele goede aankoop! Ik begrijp helemaal dat je er blij mee bent!

Pun
6 augustus 2007, 00:05
Ik heb een BR40 (LH) en ben er ook zeer over te spreken. Zijn echt goede gitaren die blueridges. Precies zoals je zegt, hoog en laag zijn heel goed in balans. Hij klinkt lekker zwaar, maar ook weer helder, echt ideaal.

Binnenkort een setje Martin snaren er op zetten (op dit moment zitten de D'addario's er nog op, die bij de aankoop er op zaten).

Flipkoos
6 augustus 2007, 07:15
Heel mooi spul. Van harte!

LaurentB
6 augustus 2007, 07:58
Ik heb ooit een Blueridge Auditoriumachtig model van ca 1200 euro in mijn handen gehad. Klonk prachtig! Maar dat mag dan ook wel voor 1200 euro.

northernlake
12 augustus 2007, 10:24
Ik heb een Blueridge BR-43 gekocht voor de vakantie. Speelt prettig en klikt goed voor was het is. En ik wilde graag een 000 in plaats van een dread, dus dat kwam ook mooi uit. Al met al blij met die aankoop.

Stefan1984
12 augustus 2007, 11:53
Ik heb al een tijdje een Blueridge BR60 en die gaat nooit meer weg, hele fijne gitaren! Probeer hem eens met Thomastik Infeld snaren, ik gebruik zelf de spectrum serie, imo beter dan de duurste martin snaren.

Mvg, stefan

-Yves-
17 augustus 2007, 15:34
Staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Veel succes ermee.