PDA

View Full Version : GT Pro aarde probleem



carvinplayer
5 augustus 2007, 08:05
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een Boss GT Pro. Dit is een geweldig ding met een enorme hoeveelheid aan mogelijkheden,maar ik heb een probleem(pje).

Ik heb last van een vervelende aardlus(brom) die ik nog niet heb kunnen opheffen. En ja ik heb alles al een keer vervangen. Andere gitaar,andere gitaar kabel,andere koptelefoon,wel usb geen usb,ander stopkontakt,stekker omdraaien etc.

Zodra ik de Pro anraak is het probleem opgelost,maar het speelt zo rottig met 1 hand.....

(Snap trouwens niet dat Boss de Pro niet geaard heeft,net als bv de Pod pro)

Weet iemand een oplossing ? Alvast bedankt voor de hulp !!!

Groet,

Erwin (aka Carvinplayer)


"I am,therefore I play"'

ben vanhoof
5 augustus 2007, 15:53
ijzerdraadje eraan en dat op de grond hangen...

carvinplayer
5 augustus 2007, 17:14
Hoi Ben,

Is dit gemeend of maak je een geintje...

Heb trouwens 1 van den main outputs aan mijn (geaarde) versterker gehangen en ondanks dat hij uit staat is het probleem opgelost.

Maar ik zou hem ook graag als stand alone gebruiken,dus toch een ijzerdraadje......

Erwin

ben vanhoof
5 augustus 2007, 20:02
Waarom zou dit zever zijn? Aarden is toch niets anders dan dmv een geleider iets met de aarde verbinden. Het probleem dat jij geeft heb je toch altijd, bv ook als je gitaar is ingeplugged met de distortion vrij hard open. Dan heb je toch ook meer ruis als je je snaren niet aanraakt dan wel.

Raffie
6 augustus 2007, 07:18
Ik zou humfrees installeren , simpele plastieken klemmetjes die de GT-pro dan isoleert van je rack ...

Raf