PDA

View Full Version : Magische gitaarversterker



}{Metalmaster}{
4 augustus 2007, 23:00
Heuj mensen, tis niet te geloven! ik heb het nog nooit bij een gitaarversterker meegemaakt, maar mijn VOX versterkertje pakt gewoon affentoe radio en tv kanalen (wel zacht). net kon ik genieten van een chinese radio of tv zender. Ik heb ook wel eens van de tv zender TCM genoten via mn gitaarversterker.

Best apart niet;p? :dance:
Achjah, kheb er wel lol in, als ik aan het spelen ben, hoor ik het toch niet meer, want dan staat mn gitaar toch harder dan dat.

kspreek jullie

Laters :zz:

Benjamin Blue
4 augustus 2007, 23:18
dude...da heb k soms ook.....k dag dak nog wel de enige was....tis wel vet...maar ook storend tijdens ut spele ^^

glasbier
4 augustus 2007, 23:31
Zit het niet in je hoofd?
:jam: :jam:

}{Metalmaster}{
4 augustus 2007, 23:42
Zit het niet in je hoofd?
:jam: :jam:

Nee, Lol XD

tis wel geinig, net kon was het weer een finse radio zender:P mn zus was namelijk vorige week in fins lapland geweest.. en was wist ze dus dat het fins was;p

SimonS
4 augustus 2007, 23:51
de slechte invloed van msn druipt van dit topic af.

stevie_vp
5 augustus 2007, 00:10
dit gebeurt best wel vaak :)
ik heb t nooit. maar als ik me goedkope DOD distortion op me poweretone zet met veel gain en slechte kabels heb ik het ook. als je het leuk vind: koop betere apparatuur en een xm sat. radio ;)

Jayjay
5 augustus 2007, 00:57
Ik ken het probleem...Mijn eerste "gitaar" amp was een plillacorde buizen orgel waar ik het orgel gedeelte af had gesloopt. Bleef een prima buizenampje van over. Alleen afhankelijk van de lengte van de gitaar kabel en de plaats waar ik in de kamer ging staan ontving ik radio moskou of iets in de richting!

G.G.
5 augustus 2007, 05:40
Mijn zelfbouw fuzz ontvangt duitse radio (moet er nog ff naar kijken want dat klopt dus niet helemaal :dontgeti:

the sure thing
5 augustus 2007, 08:58
In het blad Gitarist (of Gitaar Plus, weet ik veel) stond een test van de JMI remake van de VOX AC30. DIe pikte ook alle zenders ongeveer tegelijk op.