PDA

View Full Version : Waar onderdelen bestellen in NL/EU



InternEd
4 augustus 2007, 15:58
Hoi,

Ik zoek wat onderdelen van L.R. Baggs (ctrl-x en t-bridge), die via de importeur nog zeker 4 weken op zich laten wachten. Nu ben ik op zoek naar (web)shops die parts snel leveren. Ik heb er bijv. al een gezien in USA (Stewmac) maar dan gaat de shipping weer zo lang duren. Vox humana en Tonefactory hebben het beiden niet op voorraad. Wellicht weten jullie winkels in Duitsland of Engeland.

Stel dat ik 't toch uit de usa laat komen, hoe lang duurt verzenden meestal? Zij zenden het next-day, maar ik vraag me af hoe lang 't onderweg is, want het moet ook nog via de douane hier.

-geert-
4 augustus 2007, 16:01
Ik heb ook welis wat besteld via stewmac, parelmoer voor inleg, dat was er de 2e dag nadat ik het had besteld. je kan wel kiezen voor fast shipping geloof ik, das dan wel ff duurder maar wel sneller. Gr Geert

G.G.
4 augustus 2007, 16:06
Stew Mac heeft er bij mij nog nooit langer over gedaan dan 5 werkdagen.

Mattia
4 augustus 2007, 16:11
Ik ga bij StewMac altijd voor DHL; is al snel goedkoper (ja, echt!) dan verzenden via USPS, en meestal is het binnen 2-3 dagen in huis (laatst: vrijdag besteld, maandag in huis).

Als je het snel wil hebben zul je geen beter adres vinden. Idem wat betreft service.

Als je vandaag of morgen besteld heb je de boel bijna gegarandeerd woensdag in huis.

orreltak
4 augustus 2007, 16:18
der is wel een nederlandse dealer.





hier even kijken
BMI
http://www.bmi.nl/v2/default.asp?co=nl

Mattia
4 augustus 2007, 16:32
der is wel een nederlandse dealer.





hier even kijken
BMI
http://www.bmi.nl/v2/default.asp?co=nl

Da's de importeur, dus.

orreltak
4 augustus 2007, 16:52
via die site kan je wel zien wie dat spul verkoopt bij je in de buurt

InternEd
4 augustus 2007, 16:58
Stewmac klinkt goed! Ik heb ze gemaild over levertijd en shipping en ook nog een E-bay winkel. Maar Stewmac maakt een goede kans. Thanks voor de snelle hulp!

Mattia
4 augustus 2007, 17:00
orreltak: ja, maar dat was nou juist het punt, dat het via de importeur 4 weken ging duren!

InternEd
4 augustus 2007, 17:21
En nu winkels vinden die 't wellicht op voorraad hebben en dan er naar toe gaan net zo lang duren. Want ik kan pas maandag of dinsdag gaan bellen. Ik heb 't toch (pas) eind van de week nodig, dus Stewmac gaat 't worden.

InternEd
8 augustus 2007, 12:57
Van 't weekend besteld bij Stewmac. Vandaag al afgeleverd! Dus echt maar 3 dagen inderdaad. Dank voor de tips!

G.G.
29 augustus 2007, 15:57
Hij heeft het spul allang in huis, en zijn gitaar is al afgebouwd.

EDIT:

Huh... hier stond net nog een nieuwe post boven, zeker verwijderd :o

Edit 2:

Met de vorig-knop terug weten te halen:

MDW54
Junior Member


Geregistreerd op: Aug 2007
Posts: 2

--------------------------------------------------------------------------------

Misschien is de Tonefactory een idee? Zelf een paar keer wat besteld en de volgende dag in huis. Aardige jongens trouwens en een groot assortiment.

MDW54
29 augustus 2007, 16:00
Ja, ik zag net te laat dat alles al geregeld was en mijn bericht dus overbodig. ;)

G.G.
29 augustus 2007, 16:01
Ja, ik zag net te laat dat alles al geregeld was en mijn bericht dus overbodig. ;)

hahahaaaa, en dan snel verwijderen ;)

Nouja, modjes, kan een slotje op denk ik.

MDW54
29 augustus 2007, 16:03
Ja, ik dacht snel deleten voordat ik mezelf voor aap zet, maar het was al te laat... :D