PDA

View Full Version : Wie ben ik?



Nebiros
3 augustus 2007, 20:54
Nou, ik ben.... Nebiros...26jr...met baan, auto en basgitaar.

Ik ben sinds 3 jaar woonachtig in Zwolle en heb al 1,5 a 2 jaar de bas maar weinig aangeraakt. Hiervoor mijn hele leven in Schiedam gewoond, waar ik sinds mijn 12e de nodige bandervaring heb opgedaan. Het is wel altijd voor de LOL gebleven, alhoewel ik in 2 bands heb gezeten die in de Die-Hard metalscene (van R'dam e.o.) toch wel aardig bekend waren. Dat waren Infinity (1996 -2000) en Paratyfus (2000 - 2006).

Infinity: een blackmetalband waarin ik niet altijd mijn EI kwijt kon, en na wat meningsverschillen in 2000 mee gestopt ben. Infinity bestaat nog steeds en begint na lang een 2 mansproject geweest te zijn weer echt een volwaardige band te worden. http://www.infinity-blackmetal.com/

Paratyfus: zoals we het altijd zelf omschreven maakte we "Death-metal with a groovy touch"... Het publiek vroeg wel altijd waar de "groovy touch" gebleven was. Veel plezier beleefd in deze band, met veel vreemde maatsoorten en vage rifjes. "Als het maar klinkt" was het motto... Ik heb het een jaar of 1,5 volgehouden om om de zondag Zwolle-Schiedam-Zwolle te rijden, toen 1 van de gitaristen een permanente gehoorbeschadiging bleek te hebben is het een langzame dood gestorven, wat op zich jammer is. www.paratyfus.com

Ik wil het basgitaar spelen graag weer oppakken, en heb hem vandaag al helemaal schoongemaakt en een beetje gespeeld... Als bassist is het gewoon het leukste om in een band te spelen, en die zoek ik dan ook... Kijk maar in AANGEBODEN.

In mijn profiel staat mijn "GEAR" en misschien nog wel meer dat je wilt weten.

Muziekstijl: Deathmetal, Nu-metal, Rock? <-vage term
favo-bands: Cannibal Corpse, Severe Torture, SOAD, Liquid Tension Expiriment, Slipknot, Chimaira, enz... enz... enz...

Greetings,
Nebiros

Ibanez666
3 augustus 2007, 23:21
welkom hier!!

Madcow
4 augustus 2007, 10:20
howdy mate, welkom.
en 6 snaren zijn toch veel leuker! :strat:
cheer mate

stawn
4 augustus 2007, 20:35
Heya welkom Nebiros :dance: