PDA

View Full Version : Slither



peterhollander
3 augustus 2007, 19:33
Haii.. een videootje van onze 1e optreden (op festival in Harpel!!). kan het ermee door??

o jah.. tis COHONES!!!!!

SLITHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (http://www.youtube.com/watch?v=oBfsRciT40A)

Ibanez666
3 augustus 2007, 19:50
Tis in ieder geval een stuk beter dan mijn eerste optreden!

peterhollander
3 augustus 2007, 20:35
:seriousf: tell!! dus het klonk wel okey? Thanx

Nellyrocks
5 augustus 2007, 14:38
Helemaal niet slecht dude. Lekker. Ook best een aardig geluid voor zo'n boerenkar

Twee dingen echter.

De zanger vind ik niet zo best. Hij zingt een beetje over de top en niet helemaal zuiver. Maakt niet uit, komt wel goed als.

Tweede ding is dat aan het einde van een nummer, voordat het afgelopen was de linker gitarist keek of zijn veters vast zaten, de zanger naar de drummer keer, zich omdraaide en ze: "Dat was het". en de rest van de band een beetje met zich zelf bezig was.
Of je nou in Ahoy of op een boerenkar staat, je moet je applaus in ontvangst nemen, iedereen. Dan ziet het publiek dat hun klappen gewaardeerd wordt. daarmee straal je meer zekerheid uit en dat lekkere beetje arrogantie dat publiek van een bandje verwacht.
Het nummer is pas afgelopen als de mensen zijn uitgeklapt en dan pas ga je aan het volgende nummer denken.

verder muzikaal, prima toch?

spanky_franky
5 augustus 2007, 14:49
Mijn eerste optreden was ook zeker niet zo goed, om niet te zeggen stukken slechter... De mix is idd scheel. Er zitten nog foutjes in de solo, maar ik weet niet of ik het veel beter zou kunnen.. keep it up! :blast:

peterhollander
5 augustus 2007, 21:09
thanx allemaal! over de solo... ik wou hem eerst orgineel laten, maar dat was me teveel werk. :D dus heb ik em maar een beetje geiimproviseerd.. hij kan er toch wel mee door??

en ja je hebt gelijk over onze podiom presentatie.. we zullen eraan werken. was ook onze 1e keer.. a.s. zaterdag moeten we optreden op een groot festival.. brrrrrrrrrrrrrrrrr scary.. :blast:

peterhollander
5 augustus 2007, 21:11
ohh. nog vergeten.. met heel veel nummers kunnen we de einden nog niet goed.. dus we proberen via oogcontact een einde aan een nummer te breien.. komt nog wel goed...ooit... maar dit is ook wel lachen d8 ik.