PDA

View Full Version : Godin LG Signature overgekocht van Veekeren



fivelastwords
3 augustus 2007, 12:29
Dus! Zoals de titel al zegt ben ik nu eindelijk na veel lange jaren slechts in het bezit te zijn geweest van (enigzins terecht) beneden modaal gewaardeerde gitaren, ook de échte wereld in geholpen door mijn goede vriend Veekeren.

Het is een prachtige gitaar, geweldige sustain, mooie looks, hij speelt erg fijn en hij is super handig voor opnames, aangezien de sound zeer veelzijdig is (ik ga er overigens toch niet live mee spelen, ben namelijk bassist).
Je kan hem zowel singlecoil als "normaal" schakelen en met de pickup schakelaar kan je er gewoon voor ieder wat wils uitkrijgen!

En hier nog een gejatte foto van Veekeren:

http://www.fivelastwords.net/mijngodin.jpg

Ik ben er blij mee!

almarvk
3 augustus 2007, 13:29
Dus die geweldige gitaar blijft in de band?

fivelastwords
3 augustus 2007, 14:54
zeker! ben nu weer veel tracks aan t opnemen (zang volgt nog) maar ze klinken dik door die Godin!

Veekeren
3 augustus 2007, 15:03
Wat een lelijke kutgitaar. Ben blij dat ik er van af ben. Zeker voor die oplichtersprijs , gna gna :angry:

Kaboemba
3 augustus 2007, 15:17
Er zijn maar weinig mensen die het snappen, gelukkig kom je af en toe iemand tegen die dat wel doet. Bijna altijd heeft deze goede man of vrouw een Godin.

Samoth
3 augustus 2007, 15:19
Gefeliciteerd met je aankoop,
erg mooie gitaar. hij klinkt vast ook zo mooi als datie dr uit ziet
wilde dezelfde gitaar kopen (nieuw) een poosje geleden maar, heb een andere gitaar gekocht.

veel speel plezier toegewenst. :hippie:

bass blom
3 augustus 2007, 15:43
ik wil nog wel een keer 1 met piezo en synth access hebben :P

Orgasmocaster
3 augustus 2007, 16:08
Mooie Godin!
waar staat LG voor? maw wie zn signature model is dit?

fivelastwords
3 augustus 2007, 16:44
Mooie Godin!
waar staat LG voor? maw wie zn signature model is dit?

Ik zou niet weten van wie de Sig zou moeten zijn, k denk gewoon van meneer Godin hehe, op hun site staat iig dit:
http://www.godinguitars.com/godinlgsigp.htm

guitartub
3 augustus 2007, 21:48
Het Sig is van Robert Godin zelf. Ik heb een strat signature van Godin die na een fretjob en een afstelbeurtje weer speelt en klinkt als een tierelier.

Tupelo
3 augustus 2007, 22:44
Ik heb er ook een redelijk zwak voor.
Eenmaal op gespeeld en onmiddelijk overtuigd geraakt dat Godin waarschijnlijk één van de of misschien wel de beste prijs kwaliteitsverhouding biedt die er te koop is.

InternEd
3 augustus 2007, 23:17
Knap ding! Godins zijn toffe gitaren. Heb zelf een LG met P90's. Maar die heeft een iets minder opvallend uiterlijk.

zjanke
3 augustus 2007, 23:30
Hiero een LG met Tetrads, maar helaas niet zo'n schitterende blauwe kleur...

vinni
3 augustus 2007, 23:36
Bijzonder mooie gitaar!

Ook lekker veel mogelijkheden in 1 gitaar.

Heb Godin altijd wel een mooi merk gevonden.
Helaas heb ik er nog nooit op gespeeld....
Ja....1 of ander mahonie geval met alleen P90's.
Da's toch niet waar aan ik denk bij het merk Godin.

Proficiat!

Vinni

a.c.
4 augustus 2007, 09:01
Ik zag dat iemand de LG met p90's heeft. Hoe bevalt die? Ik overweeg er een aan te schaffen met 22 frets.