PDA

View Full Version : Ik wil iets anders.



Realeigo
2 augustus 2007, 20:37
Ik zoek een gitaar. Die anders is, het liefst een met een sparkle finish.
Het moet een beetje kwaliteit zijn van rond de 400-500 euro, misschien ietsje meer.
Ik heb zelf ook al een paar gezien
- Epiphone Gold Sparkle Limited Les Paul
- Gretsch Pro Jet
- Allemaal Italia modellen

Zijn die italia de moeite waard? Ze komen mij een beetje cheap over met hun agathis body enzo. Verder zien ze er wel cool uit en zijn ze zon beetje het voorbeeld van de looks die ik zoek.

wietse
2 augustus 2007, 20:52
Ik zoek een gitaar. Die anders is, het liefst een met een sparkle finish.
Het moet een beetje kwaliteit zijn van rond de 400-500 euro, misschien ietsje meer.
Ik heb zelf ook al een paar gezien
- Epiphone Gold Sparkle Limited Les Paul
- Gretsch Pro Jet
- Allemaal Italia modellen

Zijn die italia de moeite waard? Ze komen mij een beetje cheap over met hun agathis body enzo. Verder zien ze er wel cool uit en zijn ze zon beetje het voorbeeld van de looks die ik zoek.

ga eens bij bob de jong langs die heeft nog een paar italia's hangen als ik me niet vergis en wil ze graag kwijt voor een scherpe prijs, dingen verkopen slecht hier in het noorden allemaal van wat de boer niet kent vreet hij niet.
dus sla je slag.
hoor uiteenlopende dingen over italia de één is uiterst tevreden terwijl de ander het bagger vindt, er zijn wel meer mensen er tevreden mee dan ontevreden.

Realeigo
2 augustus 2007, 20:54
Bedankt wiets, had er al eentje zien staan bij de snaar (rood dus niet mooi :P) maar wist niet dat bob ze ook had. Zal binnenkort dus maar ff checke!

wietse
2 augustus 2007, 21:13
Bedankt wiets, had er al eentje zien staan bij de snaar (rood dus niet mooi :P) maar wist niet dat bob ze ook had. Zal binnenkort dus maar ff checke!
bob had ze maar weet niet hoeveel hij er nu nog heeft, was ze aan het dumpen dus koopt ze niet weer dankzij tegenvallende verkoop de laatste keer dat ik er was (paar weken terug) had hij nog zo'n hollowbody/semi van italia hangen.
dus mail hem eerst effe als ik jou was of bellen natuurlijk.
trouwens musicstore in leeuwarden heeft nog een hagstrom III staan, een originele zweed, http://www.albinhagstrom.se/visitors%20pics/guitars/hagstrom_III_.gifstaat er al heel lang voor een forse prijs 700 nog wat geloof ik mischien is daar wat te regelen als je zoiets leuk vindt.

robert-gitarist
2 augustus 2007, 22:03
Epiphone Gold Sparkle Limited Les Paul is een hele fijne en mooie plank enkel, word hij niet meer gemaakt. Je zou dus tweedehands moeten zoeken. Die zijn zeker wel te vinden voor 400 euro. Misschien wel voor 350. Zeker de moeite waard om ook eens te testen.

Realeigo
2 augustus 2007, 22:06
Max guitars heeft er eentje hangen en kees dee volgens mij ook :D

robert-gitarist
2 augustus 2007, 22:10
Max guitars heeft er eentje hangen en kees dee volgens mij ook :D

Dan heb je mazzel ;) Maar dan nog zal ik tweedehands kijken want kosten kosten die dingen geloof ik ergens tussen de 5 en 600 euro. Scheelt nogal met tweedehands ;)

Realeigo
2 augustus 2007, 22:16
399 bij maxguitars 395 bij kees dee.. FF checke joh!

bram83
5 december 2007, 17:46
heb zelf een italia maranello met die vette geel/goud sparkle. Speelt en klinkt erg goed. fabrieks afstelling vaak slecht, maar daarna door de winkel goed afgesteld. absolute aanrader

Dweezman
5 december 2007, 23:13
musicstore in leeuwarden heeft nog een hagstrom III staan, een originele zweed, http://www.albinhagstrom.se/visitors%20pics/guitars/hagstrom_III_.gifstaat er al heel lang voor een forse prijs 700 nog wat geloof ik mischien is daar wat te regelen als je zoiets leuk vindt.


Veel te duur, gitaar is onbespeelbaar door volledig versleten frets...

Jay75
5 december 2007, 23:32
Ik zoek een gitaar. Die anders is, het liefst een met een sparkle finish.
Het moet een beetje kwaliteit zijn van rond de 400-500 euro, misschien ietsje meer.
Ik heb zelf ook al een paar gezien
- Epiphone Gold Sparkle Limited Les Paul
- Gretsch Pro Jet
- Allemaal Italia modellen

Zijn die italia de moeite waard? Ze komen mij een beetje cheap over met hun agathis body enzo. Verder zien ze er wel cool uit en zijn ze zon beetje het voorbeeld van de looks die ik zoek.

Ik heb zelf zo'n Italia gehad, maar daar was ik niet echt heel blij mee, de kleur was het toen ook net niet, roze ipv rood en de hals was erg droog, maar er ziten zeker goede bij, die van mij was 2e hands en slecht behandeld;)

Als je die Italia leuk vind moet je eens kijken bij:

www.eastwoodguitars.com of www.coolguitars.de

Ik heb zelf gisteren een Hallmark Mosrite kopie besteld toevallig, www.hallmarkguitars.com maar die zijn weer net wat boven je budget

Jay75
5 december 2007, 23:37
Alle Italia gitaren voor 399 ;)

Hij stuurt ook op en als je t niks vind mag je ze terug sturen trouwens, maat van me twijfelde tussen 2 bassen, kreeg er 2 en stuurde er 1 terug. Geen probleem!

Succes