PDA

View Full Version : nieuw brugelement



BLOK182
18 januari 2003, 15:16
Met een beetje geluk kan ik van de week mijn zoom 510 verkopen, en dan heb ik genoeg geld voor een nieuw brugelement voor in mijn strat, het oude piept als de ziekte op buizenversterkers. Nu kan ik kiezen tussen een Ibanez V8 humbucker, met inbouwen issie 60 euro (niet 100%, maar hij was "over") of een Fender single coil uit een USA strat (deltatone ofzo?) voor 35 euro. Ik wil voornamelijk scheuren over het brugelement, maar het hoeft geen metalachtig geluid te zijn, aangezien die gitaar voor (punk)rock is bedoeld. Welke zal ik kiezen, iemand ervaringen ermee?

Lacrymosa
18 januari 2003, 15:25
ey
ik heb ook nog wel een zooi hummers voor je in de aanbieding en ik bouw ze ook voor je in als je dat eventueel zou willen

Ik heb een stew mac Bill lawrence l500XL en een Dimarzio Double Whammy voor je.

CheerS!!

sash
18 januari 2003, 15:43
GEEN deltatone in ieder geval. Die dingen zijn fucked up en hebben veel te veel hoog.

BLOK182
18 januari 2003, 15:47
Ik heb net ff zitten prakaseren (is dit een woord??) en ik denk dat een hummie toch wel het beste is. Hoeveel wil je voor die hummies hebben Lacrymosa?

michielv
18 januari 2003, 20:45
Als je een andere element erin zet: zorg dan dat het er wel eentje is met "fender spacing" anders kloppen de snaren niet meer met de pooltjes.

Ennuh: ik zou al helemaal geen geld uitgeven aan een element wat niet 100% in orde is. Dat is uiteindelijk altijd zonde van je geld.

Ik zou effe op http://www.billlawrence.com kijken of ze daar niet wat leuks hebben. Een nieuwe, echte BL L500XL kost maar 48 dollar en ze hebben ook een single coil sized humbucker voor 36 dollar. En solderen kan iedereen ... :wink:


Inbouwen is nooit moeilijk :smile:

Bins
18 januari 2003, 21:19
Op 2003-01-18 15:25, schreef Lacrymosa:
ey
ik heb ook nog wel een zooi hummers voor je in de aanbieding en ik bouw ze ook voor je in als je dat eventueel zou willen

Ik heb een stew mac Bill lawrence l500XL en een Dimarzio Double Whammy voor je.

CheerS!!


Hey, Ik zoek ook hummies! Aangezien jij in Den Haag woont, kunnen we misschien wel handelen? Tell me more!

BLOK182
19 januari 2003, 12:39
oh met dat "niet 100%, maar hij was over" bedoel ik dattie niet 100% nieuw was, sorry, vergeten erbij te zetten! Iemand had namelijk een RG550ex gekocht, en was er na een maandje achter gekomen dattie nieuwe elementen wilde, zodoende.