PDA

View Full Version : Vraagje over Fender



Evelien__
2 augustus 2007, 18:36
Hoihoi,

Ik heb even een vraagje. Ik ben al een poosje opzoek naar een linkshandige fender. Nu kan ik een linkshandige Fender Am Standard Strat (bouwjaar 2001) overnemen van iemand voor €650,-

Is dit erg duur voor een 2ehands gitaar? Wat is de nieuwprijs ongeveer van een AM Standard? Ik kan het nergens vinden op Google...

Groetjes,

Reb
2 augustus 2007, 18:51
De nieuwprijs van een Amerikaanse Strat is volgens mij rond de 1000 euro. Het ligt er helemaal aan in welke staat de 2e hands strat is.... ;)

iwamoto
2 augustus 2007, 18:54
als ie een beetje netjes is vind ik de prijs nog wel te doen hoor, aangezien ze linkshandig toch wel iets beperkter te krijgen zijn, heb je anders een link naar de advertentie?

Evelien__
2 augustus 2007, 18:55
Oke, bedankt. :) Hij is verder in goede staat. Ik heb totaal geen verstand van de prijzen etc. Ik heb 2 beginnersgitaartjes maar ben nu toch opzoek naar een betere, aangezien er optredentjes aankomen. Dus als de nieuwprijs ong. 1000 euro is is 650 niet duur voor zo'n gitaar?

Edit; De link is: http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/100322320-linkshandig-linkshandige-fender-strat.html?return=eJxNzEGKwzAMBdC7FNpd4nFaSHEIJb2J SDyxsK0YS2WGlt69CsxiNvqP%2F0HgrHuh%2BxrYdda6A3uocx iCSHHGxK14ajPUKCUBCLeUTH480cfGU4PEUh%2FZk3gyTAD1f9 OsKFA1ffJRKvIczNxfrm2QnG6%2FabSnhUf%2BXvh4nuzxfJft D0kUTyzKrGci%2FVhx3hedp7677ux2XnbGH2VCihyAFly12hi1 605ltIfh%2FQEXjUxN&df=1&fta=eNpFkkuOgzAQRO%2Fixazd7fav0ZwFWYFJrDgEYfLRRLn7 2BCYjSU%2FVburKAI7fuVyiNuU2ntIWTSZLbJ4pm%2F46vJ3%2 FukyQzNfy5Fm%2Fo1jcxl5uF36KR6aBEXsmoRsyTXnB6c4nPMp DF08NtccGet7xGIMx140sTySWbGIXVkUGCy%2FIsvCPAuQFpy2 1m%2B6lUmnvdGV4ca0BnRoK1MbMyQLMpXRxgiQvJWV6X3WWufV ojP%2FTJEBVZndGFhNTlFlbteBMpIWL35nUpPxyw7Yg5BHqRQu cE8CgKhxTbdHkQpR4Tpes5QmvPdakluFtDHtgWBZDfrDnEVEt9 gG82FWG0tUbL9La%2BVDz9cxdLlN%2FXCcT1VZPYJkcbhNUxuH rn9utPi5hGdbmyrldEsF5UcIj1phmRCf%2B32%2Fv%2F8ANTqV iw%3D%3D&fta_ind=13