PDA

View Full Version : Vraagje over Fender



Evelien__
2 augustus 2007, 18:36
Hoihoi,

Ik heb even een vraagje. Ik ben al een poosje opzoek naar een linkshandige fender. Nu kan ik een linkshandige Fender Am Standard Strat (bouwjaar 2001) overnemen van iemand voor €650,-

Is dit erg duur voor een 2ehands gitaar? Wat is de nieuwprijs ongeveer van een AM Standard? Ik kan het nergens vinden op Google...

Groetjes,

Reb
2 augustus 2007, 18:51
De nieuwprijs van een Amerikaanse Strat is volgens mij rond de 1000 euro. Het ligt er helemaal aan in welke staat de 2e hands strat is.... ;)

iwamoto
2 augustus 2007, 18:54
als ie een beetje netjes is vind ik de prijs nog wel te doen hoor, aangezien ze linkshandig toch wel iets beperkter te krijgen zijn, heb je anders een link naar de advertentie?

Evelien__
2 augustus 2007, 18:55
Oke, bedankt. :) Hij is verder in goede staat. Ik heb totaal geen verstand van de prijzen etc. Ik heb 2 beginnersgitaartjes maar ben nu toch opzoek naar een betere, aangezien er optredentjes aankomen. Dus als de nieuwprijs ong. 1000 euro is is 650 niet duur voor zo'n gitaar?

Edit; De link is: http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/100322320-linkshandig-linkshandige-fender-strat.html?return=eJxNzEGKwzAMBdC7FNpd4nFaSHEIJb2J SDyxsK0YS2WGlt69CsxiNvqP%2F0HgrHuh%2BxrYdda6A3uocx iCSHHGxK14ajPUKCUBCLeUTH480cfGU4PEUh%2FZk3gyTAD1f9 OsKFA1ffJRKvIczNxfrm2QnG6%2FabSnhUf%2BXvh4nuzxfJft D0kUTyzKrGci%2FVhx3hedp7677ux2XnbGH2VCihyAFly12hi1 605ltIfh%2FQEXjUxN&df=1&fta=eNpFkkuOgzAQRO%2Fixazd7fav0ZwFWYFJrDgEYfLRRLn7 2BCYjSU%2FVburKAI7fuVyiNuU2ntIWTSZLbJ4pm%2F46vJ3%2 FukyQzNfy5Fm%2Fo1jcxl5uF36KR6aBEXsmoRsyTXnB6c4nPMp DF08NtccGet7xGIMx140sTySWbGIXVkUGCy%2FIsvCPAuQFpy2 1m%2B6lUmnvdGV4ca0BnRoK1MbMyQLMpXRxgiQvJWV6X3WWufV ojP%2FTJEBVZndGFhNTlFlbteBMpIWL35nUpPxyw7Yg5BHqRQu cE8CgKhxTbdHkQpR4Tpes5QmvPdakluFtDHtgWBZDfrDnEVEt9 gG82FWG0tUbL9La%2BVDz9cxdLlN%2FXCcT1VZPYJkcbhNUxuH rn9utPi5hGdbmyrldEsF5UcIj1phmRCf%2B32%2Fv%2F8ANTqV iw%3D%3D&fta_ind=13

Luke-wannabe
2 augustus 2007, 19:12
Gewoon doen! 650 is een zeer nette prijs!

eazy G
2 augustus 2007, 21:15
Gewoon doen! 650 is een zeer nette prijs!

Mee eens, mooie prijs!
Meestal staan ze voor meer op marktplaats. Kun je geen buil aan vallen.
Behoud zn waarde..

Gitaro
2 augustus 2007, 21:58
Behoud zn waarde..

Dat zeker. Gewoon doen.

Wat ziet ie er trouwens ongelofelijk fout uit zeg, ik heb nog nooit zo'n vreemde lefty gezien. Maar dat ligt zonder twijfel aan mij

G.G.
2 augustus 2007, 22:20
Dat zeker. Gewoon doen.

Wat ziet ie er trouwens ongelofelijk fout uit zeg, ik heb nog nooit zo'n vreemde lefty gezien. Maar dat ligt zonder twijfel aan mij

Yep, ligt aan jouw. Heb net een spiegel naast mijn beeldscherm gehouden. Is niets vreemds aan.

Kim Wilson
3 augustus 2007, 09:04
Mooi ding voor een goeie prijs! Helemaal voor zulke zeldzame dingen (lefty). Wel een beetje eenvoudige kleurstelling, maar daardoor wel universeel inzetbaar.

Ik zou het doen. :)

California Jam
3 augustus 2007, 09:34
Ik zie er ook niets vreemds aan. Het is alleen jammer dat je nu persé voor die kleur moet gaan tenzij je zwart mooi vind :P
De prijs is netjes dus zeker geen miskoop!

Kim Wilson
3 augustus 2007, 09:56
Ik zie er ook niets vreemds aan. Het is alleen jammer dat je nu persé voor die kleur moet gaan tenzij je zwart mooi vind :P
De prijs is netjes dus zeker geen miskoop!
Lefty's zijn er niet zoveel, en zeker niet voor die prijs. Misschien zou je je dan over de kleur heen moeten zetten...

gnoeontheboard
3 augustus 2007, 10:05
650 voor een echte amerikaan is inderdaad netjes. Wel even opletten dat alles in orde is. Nek recht bijv....dat je niet ineens een nwe erop moet zetten. Ik noem maar wat.

Succes!

Evelien__
3 augustus 2007, 11:27
Ja bedankt. :D Ik zal daar opletten inderdaad. Zelf vind ik zwart wel mooi ja, en kan je hem eventueel ook een nieuwe laag geven of overspuiten? Of is dat geen oplossing?

Gitaro
3 augustus 2007, 13:09
Ja dat kan wel, maar als je het zelf gaat doen (en niet bekwaam bent) zullen de resultaten waarschijnlijk niet perfect zijn. Je kan het ook door een pro laten doen... maargoed, dat kost ook allemaal weer geld, en wat mij betreft is het de moeite niet.

Wat wel cool is... zwarte pearloid slagplaat erop: http://www.carvinmuseum.com/images/instockarchive/bolt/boltt-jetblack-89154.jpg

Pun
4 augustus 2007, 19:24
Wat wel cool is... zwarte pearloid slagplaat erop: http://www.carvinmuseum.com/images/instockarchive/bolt/boltt-jetblack-89154.jpg

Je kan er beter een andere slagplaat opzetten, om het wat leuker te maken. Dat is mijn grootste probleem met zwarte gitaren, niet dat ze zwart zijn, maar dat er zo'n lelijke plain white slagplaat op zit, waardoor ze er zo kitcherig uit gaan zien :)

eazy G
4 augustus 2007, 19:47
Ja bedankt. :D Ik zal daar opletten inderdaad. Zelf vind ik zwart wel mooi ja, en kan je hem eventueel ook een nieuwe laag geven of overspuiten? Of is dat geen oplossing?

Dat moet je dus eigenlijk NIET doen!
Met alle respect voor je waarschijnlijk fantastische spuitkunsten maar de gitaar zal meteen een heel stuk minder waard zijn.
Terwijl hij in origineelstaat eigenlijk alleen maar meer waard wordt.

Gitaro
4 augustus 2007, 20:53
Je kan er beter een andere slagplaat opzetten, om het wat leuker te maken. Dat is mijn grootste probleem met zwarte gitaren, niet dat ze zwart zijn, maar dat er zo'n lelijke plain white slagplaat op zit, waardoor ze er zo kitcherig uit gaan zien :)

Helemaal mee eens, en ik ben zelf begonnen op een zwart-witte strat... bij mij roept het derhalve meteen de associatie "beginnersgitaar" op :D

heavy-metal-thunder
5 augustus 2007, 12:16
650 zou ik voor een rechtse zwarte Am strat niet geven, vind ik net ietsje te hoog. Maar ja, een linkse is toch wel moeilijker te vinden.