PDA

View Full Version : Crate V58



Nobler
2 augustus 2007, 09:17
Op Harmony Central zijn ze laaiend enthousiast over de Crate V58 5 watt buizencombo. Ik kan hem via zoekmachines niet op dit forum of bij muziekzaken vinden. Is er iemand die hem heeft in Nederland en waar zouden ze in Nederland te koop zijn?

NielsW
2 augustus 2007, 09:29
Ik heb uberhaupt nog nooit een Crate zien staan in Nederland. Die dingen schijnen behoorlijk te blazen!

Reviews zijn idd aardig positief. >Klik< (http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar+Amp/product/Crate/V58/10/1) . Toch vind ik Harmony Central af en toe een beetje...

"Class A - incredible how modellers come to live, I have a V-Amp infront of the Crate, and I can recreate that Rectifer Petrucci tone perfectly. Perfect Clean tones too."
ROFL!

Nobler
2 augustus 2007, 11:56
je hebt gelijk, sommige mensen hemelen dingen vreselijk op terwijl je je afvraagt of ze weten waarover ze praten en of ze wel eens iets echt goeds hebben gehad, terwijl anderen prima producten volledig afkraken. Je moet de revieuws wat dat betreft altijd met een korrel zout nemen, maar toch leer je er vaak door over een bepaald product. In dit geval denk ik echt dat het de moeite van het nagaan waard is. Er staat een V58 op de amerikaanse Ebay, buy it now voor $ 235,-. Dat lijkt niet veel (190 euro), maar de transportkosten naar NL zijn al weer $ 107 (85 euro), en dan nog maar hopen dat de belastingdienst er hun klauwen niet op leggen en BTW en invoerrechten willen hebben. Dus daarom wilde ik weten of ze ook hier verkrijgbaar zijn.