PDA

View Full Version : groentje



NikkiG
1 augustus 2007, 21:49
:D 't is al heel wat dat ik dit forum opga, want mijn ietwat 'groene' ogen knipperen nog een beetje bij het lezen van enkele items maar ik ga m'n best doen o.k.? Heb bij mijn zingen thuis altijd wat op m'n westerngitaartje gerammeld maar moest het buiten de deur altijd toch maar liever aan een 'echte' gitarist overlaten.
Wil nu zelf eindelijk wel eens een 'echte' worden.....ben alleen wel benieuwd wanneer ik vind dat ik dat doel heb bereikt.

Liefhebber
2 augustus 2007, 03:32
Welkom met je groene ogen! Houwen zo! Maar natuurlijk wel steeds beter worden op een steeds beter gitaartje!

vox
2 augustus 2007, 05:45
welkom.. je wordt naarmate je speelt beter en dus "meer" gitarist je bent namelijk nooit uitgespeeld en geleerd.

Maargoed je bent al gauw gitarist.. kijk naar leden op dit forum ;) ;)

Rinze
2 augustus 2007, 09:59
Welkom, voor je het weet ben je groen van ergernis of witheet van woede of blauw van teveel bier of rood van verhitting, dus je hebt nog wat kameleontische avonturen voor de boeg!

NikkiG
2 augustus 2007, 10:57
Welkom met je groene ogen! Houwen zo! Maar natuurlijk wel steeds beter worden op een steeds beter gitaartje!

Yep, ik heb nu dan een Ovation uit de CC serie omdat ik gewoon al een tijd Ovation wilde maar mijn budget nog niet toereikend is voor een echte. Trouwens ik ben nu best tevreden met deze, wil alleen nog een nieuwe versterker, microfoon, enz. enz, de nieuwe gitaarleraar is als het goed is al binnen dat scheelt weer.