PDA

View Full Version : uit je bak



Valentijn
31 juli 2007, 22:43
ja, dat staat er echt.

Even goed reclame maken voor het uit ej bak festival 2007 (eerste, maar t jaartal laat t professioneler er uitzien)

komt er in ieder geval op neer dat t vormalig jongerencentrum (op t moment gewoon poppodium) gesloopt gaat worden zonder dat er nog een nieuwe lokatie is. Dat vonden wij een goede reden om een afscheidsfestivalletje te geven, en meteen begin te maken van een traditie (we hopen voortaan minstens 1 festival per jaar te organiseren)

Maar kom dus allemaal 4 augustus naar de Bakkerij in Castricum voor de laatste keer goed feesten.

Buiten (vanaf 1200 u), bij noodweer binnen

1400 Het Brein Dat Kwam Uit De Ruimte (spacerock)
1500 Rolf Hartogensis(songwriter)
1600 Mucho Maestro (post wave/theatrale punk)
1700 Minomatic (postrock)
1800 Meniz feat. DJ Midnight (rap)
1900 DJ Midnight en verhuizing podium naar binnen

Binnen

2100 3rd Machine (stevige melodische metal/rock)
2200 Bozkat (levende drum & bass, spelen max 30 min.)
2245 Solid Rocket Boosters (SoRBo) (jazzy/funky ska)
2400 Melomanics (synthpop gemixed met rock & roll)

genoeg reden om te komen dus. Kunnen jullie nog 1 keer zien waar band als The Ex, en Doe Maar begonnen zijn, en zo nog veel meer grotere bands.

Voor meer informatie kan je kijken op www.vriendenvandebakkerij.nl

skabouter
1 augustus 2007, 12:38
I`ll be there als Ka t ziet zitten :) die is natuurlijk net terug dan... maar klinkt goed man!

glacius
1 augustus 2007, 13:57
ik ben die dagen toevallig in de buurt ! ik ben dan in heemskerk, ik zal kijken of ik kan komen ..

skabouter
1 augustus 2007, 15:56
kewl, bel ff als je dan gaat! ook weer leuke reden om Ka over te halen (mocht t nodig zijn)

Valentijn
2 augustus 2007, 17:26
als je de mogelijkheid hebt moet je zeker komen

Valentijn
2 augustus 2007, 21:27
Trouwens, voor de metal mensen, 3rd Machine klinkt misshcien niet heel bekend.. maar het is de doorstart van een aantal leden van evisceration. Schijnt jaar of 10 geleden een van de grote metalbands geweest te zijn... (van voor mijn tijd)

skabouter
4 augustus 2007, 11:51
Ka en ik komen! :)

skabouter
6 augustus 2007, 16:18
was tof :) Sorbo verveeld toch nooit he!

Valentijn
6 augustus 2007, 18:08
Was groot succes

En ze blijven goed inderdaad, lekker afwisselend

skabouter
9 augustus 2007, 15:24
ja, hoewel ik de ouwere stijl (Van de 1e CD) nog wel leuker vind, is wat swingender en ska-iger, maar de nieuwe CD is weer wat meer poppy.

Zaterdag laatste bakavond met bands he?

Valentijn
9 augustus 2007, 17:43
ja,
vrijdag Deadlock Society (Drum N Bass), Toxic Chicken & Elpenkruezers
en zaterdag de ragdolls en de skatjes

(wist je trouwens dat eht eerste nederlandse punk festival in de bak gehouden is.... kwamen zoveel mensen op af dat het problematisch werd... zaal voor echt max 200 en waren paar duizend man. Schijnt niet helemaal goed gegaan te zijn in t dorp toen)

skabouter
10 augustus 2007, 13:52
klinkt goed, wist ik niet nee! wanneer was dat, en welke bands speelden toen? hahah paar 1000 man voor de bak :D

Valentijn
10 augustus 2007, 18:59
enige naam die ik nu weet is ckn.. destijds hele grote band in het underground punk circuit

het staat voor criminele kinder neukers

t begint bijna een chat topic te worden hier :soul: