PDA

View Full Version : Avril Lavinge



Difference
18 januari 2003, 13:48
http://www.metalhammer.co.uk/article.asp?ID=6795&type=NWS

Luister en Huiver =P

Avril coverd System of a Down ^^'

nickelwound
19 januari 2003, 18:50
Hey Beavis,... this sucks! Huh Huh, yeah!

BLOK182
19 januari 2003, 20:24
damn wat een crap!

Neals
20 januari 2003, 12:03
nu nog een slayer cover van der

Sjaak
20 januari 2003, 12:38
De link van de site doet het bij mij niet :sad:

Fluffy
20 januari 2003, 12:47
bij mij nog wel sjaak.
hier de link voor het nummer: ftp://ftp.futurenet.com/pub/metalhammer/avrllavigne_chopsuey.mp3

dirkw83
20 januari 2003, 13:45
is deze niet al eerder langsgeweest?

Pickslide
26 januari 2003, 14:00
ja vorige week hadden we hetzelfde topic ja waardchijnlijk ook zelfde MP3

http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=10728&forum=10&32

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pickslide op 2003-01-26 14:01 ]</font>

sjar
26 januari 2003, 15:26
holy crap....

poop

Ceebee
1 februari 2003, 09:11
Ok, dit is dus echt weer n extra bewijs dat Avril Lavigne zwaar zuigt!!! En oh wee ze komt op Pinkpop, dan word ik ECHT kwaad!!!:(

Sjaak
1 februari 2003, 11:06
Worse act ever! Worse act ever!
Bwaah als zij naar pinkpop gaat dan kom ik niet!!

Nikkie
2 februari 2003, 14:13
Avril op pinkpop? Wtf....komop das toch niks

woodstock'69
3 februari 2003, 22:35
W8 ff is dit serieus bedoeld????
Dit zuigt echt gewoon TE erg!!
Ze mag inderdaad echt niet op Pinkpop komen!!

woodstock'69
3 februari 2003, 22:35
W8 ff is dit serieus bedoeld????
Dit zuigt echt gewoon TE erg!!
Ze mag inderdaad echt niet op Pinkpop komen!!

schaap
3 februari 2003, 23:31
als ze wel komt, ik heb een stel vrienden die erg goed zijn mensen van het podium weg te pesten :grin:

Thomasvv
4 februari 2003, 16:25
Straks trekt ze dan net zoals Anouk dr hempie uit :grin:

Azrael
4 februari 2003, 17:28
Dan moet ik toch ff gaan kijken :razz:

Fluffy
4 februari 2003, 17:48
dat wil ik zeker zien :smile:

potloodventerjas
5 februari 2003, 21:06
dat ding doet het bij mij ook niet or, die link

Ic3gl0vE
5 februari 2003, 21:17
*braak* wat erg

Metalhead
5 februari 2003, 22:03
Op 2003-02-05 21:06, schreef potloodventerjas:
dat ding doet het bij mij ook niet or, die link


Wees blij :smile:
Dat is wel het slechtste SOAD-cover-probeersel ooit... Dat kan ěk zelfs nog beter :razz:

dikkie dik
6 februari 2003, 12:21
en anders ik wel :razz: :grin:

Fluffy
6 februari 2003, 15:15
Op 2003-02-06 12:21, schreef dikkie dik:
en anders ik wel :razz: :grin:


nou moet je niet gaan overdrijven dikzak :grin:

schaap
6 februari 2003, 17:47
mn band en ik hebben het beter gedaan, en wij wisten nauwelijks hoe het nummer ging.
:razz: :grin:

Kris Haex
8 februari 2003, 12:54
Slecht en zielig. Een echte wannabee. Meent dat ze elke stijl aan kan. Pfffffffff Ze heeft zich BELACHELIJK gemaakt.

Bigfoot414
8 februari 2003, 18:54
Dan heb ik net zo lief SOAD zelf live op Pinkpop. Dat was kut, maar niet zo dubbelkut als dit

wskab
9 februari 2003, 12:55
hoe kan barby pop nou gitaar spelen

schaap
9 februari 2003, 21:00
zelfde manier als direct; NIET !!!

-GvR-
14 februari 2003, 22:02
Kom op lui,

Dit is toch gewoon voor de lol opgezet.
Dit moet je echt niet serieus nemen.

En nog wat ik ga er dus wel heen in de Heineken Music Hall,

Avril Kicks Ass, en voor mij mag ze altijd haar shirtje wel uit doen.

Ibanez
14 februari 2003, 22:18
Muhahahahahahaha!!!1

Fluffy
14 februari 2003, 22:25
rustig aan ibanez, het is ook niet echt mijn mening :wink: maarja... ik ga er ook misschien heen, niet voor avril dan maar voor OLP in het voorprogramma

Electrical Storm
14 februari 2003, 22:30
Op 2003-02-14 22:02, schreef -GvR-:
Kom op lui,

Dit is toch gewoon voor de lol opgezet.
Dit moet je echt niet serieus nemen.

En nog wat ik ga er dus wel heen in de Heineken Music Hall,

Avril Kicks Ass, en voor mij mag ze altijd haar shirtje wel uit doen.


HAR! HAR! daar wilde ik ook heen... Ik hoopte om nog wat minderjarige sk8-chicks te kunnen scoren :razz: :lol: Naderhand heb ik me toch maar bedacht...

Theije
16 februari 2003, 23:00
Ik wou net zeggen, een SOAD nummer zo verneuken is natuurlijk een misdaad maar als ze zich bij mij thuis komt verontschuldigen heb ik er geen problemen mee.

geertenno
17 februari 2003, 15:42
Op 2003-02-14 22:25, schreef Fluffy:
rustig aan ibanez, het is ook niet echt mijn mening :wink: maarja... ik ga er ook misschien heen, niet voor avril dan maar voor OLP in het voorprogramma


OLP?

Chris Wolstenholme
17 februari 2003, 15:53
our ladie peace :wink:

Kitaarhiero
18 februari 2003, 14:24
wat is dat voor een band?
Meidenzanggroep?
Relirock?
Puberpunk?
Jongentjesmetal?

Neals
18 februari 2003, 15:04
avril heeft ook weer niet zo'n mooie bakkes

-GvR-
18 februari 2003, 16:11
lief smoeltje hoor, :smile:



als ze zich bij mij thuis komt verontschuldigen heb ik er geen problemen mee.

Haha wie dat wel heeft verklaar ik hier bij voor retarded, kleine chickies zijn echt genieten!

Fluffy
19 februari 2003, 12:08
yeah ik ga naar haar optredeb

funlovinme
19 februari 2003, 14:34
Op 2003-02-14 22:02, schreef -GvR-:
Kom op lui,

Dit is toch gewoon voor de lol opgezet.
Dit moet je echt niet serieus nemen.

En nog wat ik ga er dus wel heen in de Heineken Music Hall,

Avril Kicks Ass, en voor mij mag ze altijd haar shirtje wel uit doen.


'Avril kicks ass' --> hahahahahahahaha dat meen je niet! Wat doe jij nou op een gitaristenforum???

Fluffy
19 februari 2003, 18:36
Op 2003-02-19 14:34, schreef funlovinme:

'Avril kicks ass' --> hahahahahahahaha dat meen je niet! Wat doe jij nou op een gitaristenforum???


misschien omdat hij wel gitaarspeeld.. kom op iedereen heeft een andere smaak..

sickpunk
19 februari 2003, 18:42
tjah avril doos... wat moe je daar nou over zeggen..voor mij hoeft ze haar shirtje nie uit te doen... en ze MOET haar make-up gewoon ophouden... ze moet het permanent maken...staat OLP int voor prog?? das toch nie zo bekent.. nouja.. het voor prog. is dan geloof ik wel beter(van wat ik heb gehoord van andere) dan het hoofd prog... maar ja.. dat was ook zo bij kelly osbourne.. (good charlotte).. wat me wel opvalt.. is dat er nu veel meer mensjes... zich alto gaan kleden en met stropdassen enzo.. tjah, kan aan mij liggen... maar lijkt zo.. achjah.. is toch altijd leuk, om andere na te lopen.. het is dat ik andere hobbys heb.. anders wist ik het wel...:wink:

funlovinme
19 februari 2003, 19:01
Op 2003-02-19 18:36, schreef Fluffy:


Op 2003-02-19 14:34, schreef funlovinme:

'Avril kicks ass' --> hahahahahahahaha dat meen je niet! Wat doe jij nou op een gitaristenforum???


misschien omdat hij wel gitaarspeeld.. kom op iedereen heeft een andere smaak..


Oja dat is waar... misschien speelT (!!) hij wel gitaar... maar Avril slaat ze kapot! Wie denkt ze wel dat ze is, CAPSONES...

Punkertjuh
20 februari 2003, 16:43
naar mijn mening: SHE SUX! Maja, iedereen zn eigen mening! maar als ze maar niet naar pinkpop gaat... dan ga ik zooooo hard janken!!! :sad:

Kitaarhiero
21 februari 2003, 10:39
Jankebalk.

Gewoon niet kijken dan.

-GvR-
27 februari 2003, 15:30
Inderdaad iedereen z'n eigen smaak.

Ik houd van alles, van 40 below summer tot christina aquilera.

Maar the main thing blijft NFG!

Fluffy
27 februari 2003, 18:26
NFC is cool ja. ik heb btw. kaartjes voor avril :smile: ik heb er nu al weer spijt van :sad:

-GvR-
27 februari 2003, 22:30
Spijt van, ik zou maar gewoon gaan :grin:
al vind je Avril dan misschien niet leuk maar OLP dan toch wel. Ik ga trouwens wel hopen dat het heet is in de H-HALL zodat ze wat uittrekt :wink:

Punkertjuh
2 maart 2003, 13:28
ey moet je klap :razz: nee gein tje! ey als ik wil janke, ga ik dat doen ook haha

Gagh
6 maart 2003, 18:09
vraag me al lange tijd af hoeveel van avriltje echt is..:razz:

Dark0z
6 maart 2003, 19:18
lol heb je dat mens wel eens live horen zingen. OMFG zo zwaar vals... je lag je ziek om der zang.

Kitaarhiero
7 maart 2003, 14:30
De zanger van de RHCP is anders ook niet zo stemvast...

Avril is gewoon een "altoMEISJE"... en de meeste "altomeisjes" graven niet in de underground (kijken dus Mtv voor hun artiesten) en zien meer in bands/artiesten als Alanis Morisette, Krezip, Coldplay en K's Choice. en ik denk dus dat Avril tot die groep behoort.
maar zolang ze zegt dat punkrock cool is heeft ze toch wel een goede invloed op de pubertjes.

Horus
8 maart 2003, 14:12
...en zien meer in bands/artiesten als Alanis Morisette, Krezip, Coldplay en K's Choice.


We gaan Krezip toch niet meet K's Choice vergelijken he? :razz:

Kitaarhiero
9 maart 2003, 12:16
Ik vergelijk ze er niet mee, maar ze hebben zo ongeveer wel hetzelfde publiek. nou is K's Choice natuurlijk wel beter dan Krezip. :wink:

Xander
10 maart 2003, 21:12
Uhm... Avril kan dan wel totaal geen gitaar spelen maar zingen kan ze dus echt wel... als je de moeite zou nemen om eens wat meer live optredens van haar te bekijken dan zou je zien en horen dat ze live net zo goed zingt als... tjsa... op tv...

En ja ze is ook helemaal geen skatechick... etc... maar met haar stem kan ze behoorlijk veel muziekrichtingen in...

En tsja over smaak valt niet te twisten... btw ik hou van heel veel soorten muziek...

sickpunk
10 maart 2003, 21:30
uhm....zo goed zingt ze niet live hoor..... heel droog en eentonig(mijn mening) nie met veel gevoel.....en ze spreekt zichzelf zo leuk tegen "ik sta nooit als een zoutzak op het podium" dus ik dacht....kom la ik is opletten, of dat zo is..... 3X raden.... staat ze daar nix te doen....microfoon in d'r handen..... af en toen is een hand half omhoog en verder nix.....:S en het meest saaie wat ik ooit heb gezien.....en dan die stem erbij......whoei......KUT WIJF... weer een doos speciaal voor het geld....

Fluffy
10 maart 2003, 22:19
over 7 dagen rond deze tijd zit ik dan naar avril te kijken (H) :wink:

schaap
11 maart 2003, 10:11
arme jij fluff :razz:
maak wel foto's of whatever, en ons vertellen hoe slecht ze wel niet was :grin:

Ronald
11 maart 2003, 11:30
kvind avril nie zo zeer slecht , maar wel erg nep , ze is helemaal niet punk , het enige nummer op haar cd dat een beetje punk te nomen is is skaterboy de rest is allemaal gewoon een soort rock.

bovendien kan ze nie skateboarden ( zeiden ze in ieder geval op tmf) en ook al geen gitaar spelen.

bovendien vind ik dat avril lavigne gewoon een band naam moet nemen en niet gewoon zichzelf , da vind ik nogal arrogant , haar band doet het meeste werk onderhand , zij is gewoon de zangeres van een band dus moeten ze een band naam nemen

ik heb gesproken :razz:

Kitaarhiero
11 maart 2003, 16:59
De pers is trouwens wel lovend over haar (niet dat ik het er totaal mee eens ben)... en zelfs serieuze bladen als samsonic en oor praten haar een punk imago aan...

gewoon een 2e rangs alanis Morisetje die er lief uit ziet en met hulp van een lelijke 30er catchy popsongs weet te schrijven.

maar... zoals ik eerder al zei: ik hoop dat haar invloed op tienermeisjes verder reikt dan een wijde skate broek, spagetthitop en een stropdasje.

coal
13 maart 2003, 12:38
Volgens mij stinkt ze ook.... Een soort van Britney voor 11-jarige alto's die niet verder kijken dan hun neus lang is. En ze is nog veel te wijs ook nog, zo van 'ik weet hoe de wereld in elkaar zit want ik ben net 16 en ik ga jullie allemaal vertellen hoe het zit...' En zoals ze eruit ziet in die laatste clip....het kon wel een Buffy the Vampire Slayer vampiertje zijn... :smile:

Xander
14 maart 2003, 00:44
Ze ziet er lief uit(als ze opgemaakt is) en ze heeft een erg goede stem... en als je alle nummers op haar cd gehoord zou hebben en een aantal van haar B-sides of nummers die ze gezongen heeft in film... dan zou je zeker moeten toegeven dat ze meer dan gemiddeld zangtalent heeft... Ik vind alleen dat ze niet zo over dat punkgezeik moet zaniken want nogmaals ik vind er ook niet skatey of punky... Ze is gewoon een popchick net als Michelle Branch...(alleen kan ze dus ook geen gitaar spelen) Maar haar als je alleen al die nummers op haar cd gehoord zou hebben dan zou je horen en weten dat ze eigelijk veel beter rock/popballads, etc... kan zingen...(haar hele cd bestaat ongeveer uit dat zoort muzieknummers) hopelijk komt ze er zelf binnenkort ook nog achter... want het zou zonden zijn om zo'n talent te verspillen... en ja ik moet toegeven dat ze als een stijve hark op het podium staat... maar ja ze is nog erg jong en "onschuldig"...in ieder geval beter dan zo'n Britney "tramp" Spears die ook nog eens zingt als een schorre kat... En voor diegene die het dan nog steeds niks vindt... gewoon niet luisteren naar haar muziek en lekker doorzappen als ze op tv is... dan kan de rest die haar muziek wel leuk vindt er gewoon zonder gezanik naar luisteren...

coal
15 maart 2003, 11:17
Nou sorry hoor maar je kunt er bijna niet omheen. Dat soort muziek word je door de strot gedrukt, of je het nu wilt of niet. En er is duidelijke een of andere imagemaker die zijn geldberg nog hoger ziet worden over de rug van weer een naief meisje... En zo goed vind ik haar helemaal niet zingen, toevallig zag ik een optreden op MTV, waar ze gewoon ronduit vals zong. Dus naast dat ze niet kan gitaarspelen (in het echt) kan ze dus blijkbaar ook niet zingen....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: coal op 2003-03-15 11:17 ]</font>

Dark0z
15 maart 2003, 15:21
Op 2003-03-14 00:44, schreef Xander:
Ze ziet er lief uit(als ze opgemaakt is) en ze heeft een erg goede stem... en als je alle nummers op haar cd gehoord zou hebben en een aantal van haar B-sides of nummers die ze gezongen heeft in film... dan zou je zeker moeten toegeven dat ze meer dan gemiddeld zangtalent heeft... Ik vind alleen dat ze niet zo over dat punkgezeik moet zaniken want nogmaals ik vind er ook niet skatey of punky... Ze is gewoon een popchick net als Michelle Branch...(alleen kan ze dus ook geen gitaar spelen) Maar haar als je alleen al die nummers op haar cd gehoord zou hebben dan zou je horen en weten dat ze eigelijk veel beter rock/popballads, etc... kan zingen...(haar hele cd bestaat ongeveer uit dat zoort muzieknummers) hopelijk komt ze er zelf binnenkort ook nog achter... want het zou zonden zijn om zo'n talent te verspillen... en ja ik moet toegeven dat ze als een stijve hark op het podium staat... maar ja ze is nog erg jong en "onschuldig"...in ieder geval beter dan zo'n Britney "tramp" Spears die ook nog eens zingt als een schorre kat... En voor diegene die het dan nog steeds niks vindt... gewoon niet luisteren naar haar muziek en lekker doorzappen als ze op tv is... dan kan de rest die haar muziek wel leuk vindt er gewoon zonder gezanik naar luisteren...


waarom heeft ze meer dan de gemiddelde zang talent. Als ze live zingt dan is het zo valst als de .... De meiden in m'n klas zingen dan nog beter

Xander
16 maart 2003, 02:19
Ik heb heel optredens via internet gezien/gehoord van haar en daar zingt ze heel goed... btw Blink 182 is een van mijn favo bands maar ik heb hun toch behoorlijk vaak vals horen zingen tijdens optredens... Het is maar goed dat ze dat weer goed maken met gitaar en drums... en nogmaals smaken verschillen... Oh ik ben het heus wel mee eens dat Avril gewoon commerciele pop-muziek maakt maar dat maakt niet uit als ze een goede stem heeft... als ze daarmee bekend kan/wil worden dan is ze in iedergeval op de goede weg... De beste bands/artiesten komen naar mening trouwens uit Canada en Ierland... en ja ik weet het Blink 182 komen uit Amerika...

Xander
16 maart 2003, 02:19
Ik heb heel optredens via internet gezien/gehoord van haar en daar zingt ze heel goed... btw Blink 182 is een van mijn favo bands maar ik heb hun toch behoorlijk vaak vals horen zingen tijdens optredens... Het is maar goed dat ze dat weer goed maken met gitaar en drums... en nogmaals smaken verschillen... Oh ik ben het heus wel mee eens dat Avril gewoon commerciele pop-muziek maakt maar dat maakt niet uit als ze een goede stem heeft... als ze daarmee bekend kan/wil worden dan is ze in iedergeval op de goede weg... De beste bands/artiesten komen naar mening trouwens uit Canada en Ierland... en ja ik weet het Blink 182 komt uit Amerika...

Xander
16 maart 2003, 02:20
SHIT... d'r ging iets mis...

Chris Wolstenholme
16 maart 2003, 10:52
just for the record: avril speelt wel gitaar :smile:

Fluffy
16 maart 2003, 11:24
als je dat gitaar spelen kan, zou mijn moeder het ook kunnen..

Fluffy
16 maart 2003, 19:36
morgen zie ik haar !!!

geertenno
16 maart 2003, 19:51
succes. :wink:

Neals
16 maart 2003, 20:01
- En voor diegene die het dan nog steeds niks vindt... gewoon niet luisteren naar haar muziek en lekker doorzappen als ze op tv is... dan kan de rest die haar muziek wel leuk vindt er gewoon zonder gezanik naar luisteren... -

En dan zap ik door naar de andere 2 muziek kanalen, en wat zie ik, op de een een paar spatische negers, en een boyband..

daar worden we vrolijk van.

moretel
17 maart 2003, 10:55
Weet je wat nu het voordeel van muziek is ?
je hebt er geen beelden bij en kan het beluisteren via radio en cd speler,wat je kunt kopen lees je in de betere bladen.
MTV en alle rukzenders bieden niet zoveel.
Vroeger (jezus wat een ouwe lul ben ik) ging je naar concerten en wist je nog geeneens hoe ze eruit zagen, laat staan roken.

Neals als je vanavond een ouwe vent ziet zitten met een gitaar boek ben ik dat al wachtend op het eind van het concert, ik ben vanavond taxichauffeur voor mijn docher die lekker het condert gaat bezoeken.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2003-03-17 10:56 ]</font>

geertenno
17 maart 2003, 17:11
Fluffy gaat naar het concert, Neals toch niet?

Fluffy
18 maart 2003, 09:10
ik ben geweest samenvatting : :smile:

wij kwamen aan bij de HMH en al die wannabeetjes stonden daat met hun aRmbandjes en stropdassen in een wachtrij nog nooit zolang gezien, dus wij gingen even naar de snackbar. we liepen naar buiten en werden bijna omver gelopen door hun omdat ze aan de verkeerde kant stonden. TOen liepen we maar een rondje en hadden aan de voorkant een handtekening laten zetten van avril :smile: door onszelf dus :smile:

toen binnen:
OLP begon met spelen, ze waren echt goed, goede nummers. er was al een pit vorming, alleen al die kleine kutblagen vooraan met vader en moeder was kut. een vriend van mij werd zelfs door zo'n oude kerel geslagen omdat hij 'hard ging', ook een paar meisjes werd vooraan afgevoerd. op het einde gooide de drummer de stok tegen mijn kop aan, en ik vangde hem :smile:

toen kwam avril :sad:
de intro was best cool waarn ze begonnen met s8erboi (zoiets) daarna kwamen al die andere nummers van haar, wat best saai was. Ik kan niet precies iets zeggen over haar zangtalent want al die kleine kut blagen bleven maar aan het schreeuwen. toen kwam ze aan met een cover van basket case van Green Day, ik vond het wel ok klinken maar het is niks voor haar. maarja ze was misschien wel iets beter dan ik had verwacht :smile: maar OLP was super !

nog andere geweest ?