PDA

View Full Version : Mijn eerste thuisopnames



Nellyrocks
30 juli 2007, 09:14
Zo, mijn eerste thuisbrouwsels.
Het zijn niet allemaal hele nummers maar meer mijn ideeen waar ik een vakantie op heb zitten broeden. Niet echt één stijl, niet allemaal even serieus, maar ik vind het redelijk klinken.

Ik heb dit gemaakt met reason, een roland E70 en line 6 guitarport opgenomen in reaper. Nog geen zang of tekst dus de nummers hebben de naam van de toonsoort waar het in staat.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tips zijn van harte welkom.
kommaarkommaarkommaarkommaar.

klikken (http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=731935)

meul
30 juli 2007, 11:13
Hey Homey,

Apparte sound wel, klinkt goed hier, gitaar sound klinkt ook apart ben benieuwd hoe je dit verder ontwikkelt.

gr,
jan

Syradodo
30 juli 2007, 13:16
Hey,

De nummers klinken egt fantastisch.
volgens mij heeft het wel iets weg van symfonische rock.
Ik zou hier zeker iets mee gaan doen.

Nellyrocks
31 juli 2007, 08:44
@ Syradodo. Tanx. Leuk, dank je. Ik heb echt niks met symphonische rock maar ik vind het leuk dat je het leuk vindt.

@ Jan. Wat bedoel je met apart? Daar ben ik wel benieuwd naar. Iig bedank voor het luisteren.

meul
31 juli 2007, 10:13
Ik heb me een beetje vergist. ik zat naat gm te luisteren en dacht ik een overstuurde muse achtige gitaarsound te horen maar ik denk nu dat het keys zijn. hoe dan ook mixed die sound dus leuk met de rest waardoor het mij opviel.

j

Nellyrocks
31 juli 2007, 10:21
Ik heb me een beetje vergist. ik zat naat gm te luisteren en dacht ik een overstuurde muse achtige gitaarsound te horen maar ik denk nu dat het keys zijn. hoe dan ook mixed die sound dus leuk met de rest waardoor het mij opviel.

j


Is een moog maar wel met een gitaar er achter.

Paul Heetebrij
31 juli 2007, 10:32
De basis klinkt strak. Kunnen best leuke nummers worden.

Jedeel
31 juli 2007, 18:56
@ Ik heb echt niks met symphonische rock maar ik vind het leuk dat je het leuk vindt.

Grappig dat je niets met symfo-rock hebt, terwijl ik het meerendeel van de nummers ook onder dat genre schaar.

Maar los daarvan... prima nummers.... ik heb er met plezier naar geluisterd.
(Maar ik ben dan ook een symfo-liefhebber/maker :-) )

Nellyrocks
31 juli 2007, 23:53
Er staat een nieuwe bij en die heb ik Em1 gedoopt. Ik heb nog een Em in de maak, vandaar. Dit is meer de sound die ik zoek.

Gitaro
1 augustus 2007, 02:45
Als dat de sound is die je zoekt heb je hem wat mij betreft gevonden, want ik vind dat het erg lekker klinkt.

Jedeel
1 augustus 2007, 19:26
Er staat een nieuwe bij en die heb ik Em1 gedoopt. Ik heb nog een Em in de maak, vandaar. Dit is meer de sound die ik zoek.
Wederom een prachtig en strak gespeeld nummer!
Kleine persoonlijke opmerking; ik zou de sologitaar wat harder uit de mix laten komen.

rickert
3 augustus 2007, 14:13
Gozah!

DAT klinkt helemaal niet slecht!!! Door de dramatische keygeluiden vond ik het ook wel wat symforock-achtigs hebben, maar eigenlijk hoor ik meerdere stijlen terugkomen, leuk gedaan man.