PDA

View Full Version : Hallo ik ben Jeroen



Jeroen Petrucci
30 juli 2007, 00:54
Ik ben dus Jeroen. Woon in zeeland en ben 14 jaar. Speel een jaartje fanatiek gitaar. Heb les gehad van een zeer klassieke leraar, daar redelijke basis gehad en nu bij een andere leraar. Ik speel ook in een rock-cover bandje met 3 gasten uit mijn klas. Goede drummer en redelijke gitarist en bas. Muziek stijl luisteren is van alles, van poprock tot death-metal. :rockon: 8-)

Ik heb nog een beginnersgitaartje, een Squier strat. En een fender 65 watt versterker. Ga volgend jaar kijken naar waarschijnlijk een dean vendetta of een washburn.

Dit was het weer, en ik hoop hier veel te kunnen leren van andere ervaren members.

Greetz :soul:

dePerik
30 juli 2007, 01:09
Welkom! En als je iets wil leren over gitaren, versterkers en nog vééél meer, dan zit je hier helemaal goed.

Enneh, zeg, je bent toch toevallig niet...nee toch..... nee dat kán haast niet.... familie van John? :eek:

Jeroen Petrucci
30 juli 2007, 01:30
Ja bedankt.

En nee geen familie van John (jammergenoeg niet) Als ik wat gen van hem in mij had zitten :)

dePerik
30 juli 2007, 01:57
Ja bedankt.

En nee geen familie van John (jammergenoeg niet) Als ik wat gen van hem in mij had zitten :)
Uh, dan had je ook zo'n geile beflap? :seriousf:
http://www.musicman.de/upload/rubriken/artists/petrucci_frei.jpg

GunMetalBlue
30 juli 2007, 03:26
Dag Jeroen.


Klinkt leuk allemaal! Veel plezier hier :hippie: