PDA

View Full Version : Esp Ltd M 1000 ??? Wie



Frankiefrank2
29 juli 2007, 21:02
Hallo,

ik heb al een tijdje last van het "gas syndrome" ik wil namelijk een ltd M1000.

Ze zijn helaas nergens te bezichtigen in winkels... ja 200 km bij mij vandaan, maar ik heb geen zin om zover te rijden om die gitaar te testen, ik bestel hem toch bij dirk witte amsterdam als ik hem wil hebben.

Is er iemand in Noord-Holland met deze gitaar waarvan ik hem eens zou mogen zien en misschien wel bespelen. Ik woon in Purmerend vlak bij Amsterdam. Of misschien ken je iemand met zo'n ding. Iets buiten Noord-Holland is ook wel goed hoor.

Alvast bedankt, Groeten
Frank

http://www.guitarsatbmusic.com.au/esp/guitars/ltddlx/hires/m-1000_stblk.jpg

allochthomas
29 juli 2007, 21:15
miss is http://www.thomann.de/ wat? duitse internet winkel dat voor maar 8 euro per product in nederland aan huis levert. ze hebben alles.

*edit: je kunt de gitaar binnen 30 dagen weer terug sturen en je krijgt je geld weer terug, behalve de shipping costs :P . kan je hem uit proberen :cooler:

Frankiefrank2
29 juli 2007, 21:16
en dan weer terug sturen als het niets is zeker...
Nee, ik ben vaste klant bij musicstore dus dan zou ik hem daar halen,


en die bezorgen boven de 100 euro gratis

tabmaniac
29 juli 2007, 21:16
hij wil m testen....

allochthomas
29 juli 2007, 21:21
en dan weer terug sturen als het niets is zeker...
Nee, ik ben vaste klant bij musicstore dus dan zou ik hem daar halen,

tja....., maar als je echt die gitaar wilt.....
ik heb het zelfde ondervonden toen ik een esp ltd m-400 wou kopen, ik heb echt alles afgezocht, maar tot mn stomme verbazing hadden ze bij keymusic in rotterdam een esp ltd mh-250 liggen, die voldeed aan al mn eisen.

Frankiefrank2
29 juli 2007, 23:47
Ik hou er niet van om hem te bestellen bij een winkel en dan terug te sturen. Ik zou het ook niet prettig vinden als ze mij een gitaar verkopen die al een keer door iemand "getest" is. Dus ik wil gewoon even bij iemand testen anders probeer ik eens of die winkel hem wil bestellen zonder dat ik een verplichting heb.

minoin
30 juli 2007, 00:22
Heel netjes. Ik zou ook niet zomaar een gitaar bestellen alleen om hem te proberen. Anders kon wel even een Roadking met een MusicMan over laten komen om effe te proberen :P

allochthomas
30 juli 2007, 14:04
is het niet mogelijk om een goedkopere variant te proberen die wel in de buurt te krijgen is? ik weet niet in hoeverre ze verschillen, maar de m 400 heeft volgens mij het zelfde karakter, alleen is de m 1000 wat "luxer". zo kan je in iedergaval de "feel" van de type gitaar voelen.

Frankiefrank2
30 juli 2007, 14:08
of zal ik hem gewoon at ramdom kopen.

haha, dan hang ik hem wel aan de muur als het niets is

wel een idee van die m 400

Augurk
31 juli 2007, 10:18
Ik heb deze besteld bij thomann.de :p
Was op zoek naar een lekkere metalgitaar en vond deze vorige week. Meteen verliefd natuurlijk, hehe
Heb een aantal jaren niet gespeeld, maar het vuur is weer gaan branden :blast:

Hallo iedereen, trouwens :strat:

Helaas woon ik niet in de buurt van n-holland, frankie...

Frankiefrank2
31 juli 2007, 15:50
oh jammer,

Ja ik zou hem graag proberen natuurlijk. Ik zoek verder, en anders probeer ik een dealtje te sluiten.
Als alles niet werkt, dan zou ik helaas genoodzaakt moeten zijn om naar musicstore in keulen te moeten rijden :P Whaha