PDA

View Full Version : Vrouwen gitaren



strwbrry
29 juli 2007, 18:55
dit forum is voor de vrouwen onder ons :cheerup: :P omdat ik zo weinig vrouwlijke gitariste tegenkom.
Ik vond wel interessant om even te horen wat jullie tools of trade zijn en gitaar ervaringen met eventueel filmpjes of audio bestanden :D
:hippie:

Rubenios
2 augustus 2007, 20:32
ik laat maar even mijn vrouwelijke kant spreken:

Vixen
Lita Ford
Jennifer Batten

sugarfish
3 augustus 2007, 12:35
mijn tools; zie mijn sig.

Ik heb nog geen filmpjes/audio, omdat ik de equipment er nog niet voor heb.
Ik speel al 15 jaar, bijna dagelijks! Auto-didact, zoals dat zo mooi heet!

vox
3 augustus 2007, 22:43
ik laat maar even mijn vrouwelijke kant spreken:

Vixen
Lita Ford
Jennifer Batten

"tools of trade" vixen?? oke ik ken vixen (goede band) maargoed het gaat niet over bands maar over de gear van de meiden op dit forum... :sssh:

strwbrry
5 augustus 2007, 12:12
mijn tools; zie mijn sig.

Ik heb nog geen filmpjes/audio, omdat ik de equipment er nog niet voor heb.
Ik speel al 15 jaar, bijna dagelijks! Auto-didact, zoals dat zo mooi heet!
hmm nice :)

Jayjay
5 augustus 2007, 12:50
"tools of trade" vixen?? oke ik ken vixen (goede band) maargoed het gaat niet over bands maar over de gear van de meiden op dit forum... :sssh:

Wellicht de Gibson les paul Vixen??

vox
5 augustus 2007, 19:38
Wellicht de Gibson les paul Vixen??

hij bedoelde volgens mij de band vixen..

patricia
5 augustus 2007, 21:41
mijn tools; zie mijn sig.

Ik heb nog geen filmpjes/audio, omdat ik de equipment er nog niet voor heb.
Ik speel al 15 jaar, bijna dagelijks! Auto-didact, zoals dat zo mooi heet!

same here...
spullen: een paar ibanez gitaren en een gibson les paul studio en een epiphone dreadnought.
marshall vs265 amp en gt3 effectenbak met een morley bad horsie plus digitech whammy.

Nevaratoiel
5 augustus 2007, 22:59
Ik ben nog maar een beginner en de gitaar die ik heb staat in mijn sig. Ben er erg blij mee. :D En ik heb een Roland Cube 20x.

vox
6 augustus 2007, 00:16
Ik ben nog maar een beginner en de gitaar die ik heb staat in mijn sig. Ben er erg blij mee. :D En ik heb een Roland Cube 20x.

mooi toch om te beginnen.. lukt het al met de power akkoorden btw??

Nevaratoiel
6 augustus 2007, 13:14
Vox, ik wist niet dat jij een vrouw was.... of een beetje te veel vrouwelijke hormonen? :seriousf:

Nee, ik heb nog niet met powerchords geoefend. Heb wel een beetje geoefend op Smoke on the Water intro, maar ik heb de laatste week helemaal niet gespeeld omdat ik er geen tijd voor had. Moet er echt weer aan. Nee, ik WIL er echt weer aan.

Het wordt echt tijd dat die lessen eens beginnen. Dan kan ik tenminste ergens naartoe werken. Ik vind het altijd zo lastig om zomaar een beetje heen te klooien. Dan schiet het bij mij niet op en dat soort discipline heb ik gewoon niet.

vox
6 augustus 2007, 17:58
Vox, ik wist niet dat jij een vrouw was.... of een beetje te veel vrouwelijke hormonen? :seriousf:

Nee, ik heb nog niet met powerchords geoefend. Heb wel een beetje geoefend op Smoke on the Water intro, maar ik heb de laatste week helemaal niet gespeeld omdat ik er geen tijd voor had. Moet er echt weer aan. Nee, ik WIL er echt weer aan.

Het wordt echt tijd dat die lessen eens beginnen. Dan kan ik tenminste ergens naartoe werken. Ik vind het altijd zo lastig om zomaar een beetje heen te klooien. Dan schiet het bij mij niet op en dat soort discipline heb ik gewoon niet.

iedereen is toch stiekem een beetje vrouw (toch??? jongens???) :seriousf:

ik hoop voor je dat de lessen gaan werken...

Nevaratoiel
10 augustus 2007, 13:27
Apart dat niemand hierop reageert. Zijn er dan zo weinig vrouwen hier op het forum?? :???:

Pais
10 augustus 2007, 13:36
Nee hoor, die zijn er best (steekt vinger op)
Maar waarom een vrouwen topic?

jasper159
10 augustus 2007, 13:45
Omdat er al een mannentopic is (Mooie Dames :D)