PDA

View Full Version : Vrouwen gitaren



strwbrry
29 juli 2007, 18:55
dit forum is voor de vrouwen onder ons :cheerup: :P omdat ik zo weinig vrouwlijke gitariste tegenkom.
Ik vond wel interessant om even te horen wat jullie tools of trade zijn en gitaar ervaringen met eventueel filmpjes of audio bestanden :D
:hippie:

Rubenios
2 augustus 2007, 20:32
ik laat maar even mijn vrouwelijke kant spreken:

Vixen
Lita Ford
Jennifer Batten

sugarfish
3 augustus 2007, 12:35
mijn tools; zie mijn sig.

Ik heb nog geen filmpjes/audio, omdat ik de equipment er nog niet voor heb.
Ik speel al 15 jaar, bijna dagelijks! Auto-didact, zoals dat zo mooi heet!

vox
3 augustus 2007, 22:43
ik laat maar even mijn vrouwelijke kant spreken:

Vixen
Lita Ford
Jennifer Batten

"tools of trade" vixen?? oke ik ken vixen (goede band) maargoed het gaat niet over bands maar over de gear van de meiden op dit forum... :sssh:

strwbrry
5 augustus 2007, 12:12
mijn tools; zie mijn sig.

Ik heb nog geen filmpjes/audio, omdat ik de equipment er nog niet voor heb.
Ik speel al 15 jaar, bijna dagelijks! Auto-didact, zoals dat zo mooi heet!
hmm nice :)

Jayjay
5 augustus 2007, 12:50
"tools of trade" vixen?? oke ik ken vixen (goede band) maargoed het gaat niet over bands maar over de gear van de meiden op dit forum... :sssh:

Wellicht de Gibson les paul Vixen??

vox
5 augustus 2007, 19:38
Wellicht de Gibson les paul Vixen??

hij bedoelde volgens mij de band vixen..

patricia
5 augustus 2007, 21:41
mijn tools; zie mijn sig.

Ik heb nog geen filmpjes/audio, omdat ik de equipment er nog niet voor heb.
Ik speel al 15 jaar, bijna dagelijks! Auto-didact, zoals dat zo mooi heet!

same here...
spullen: een paar ibanez gitaren en een gibson les paul studio en een epiphone dreadnought.
marshall vs265 amp en gt3 effectenbak met een morley bad horsie plus digitech whammy.

Nevaratoiel
5 augustus 2007, 22:59