PDA

View Full Version : Mengpaneel / externe geluidskaart



Wokkie
29 juli 2007, 01:21
Hallo,

Ben erachter gekomen dat mijn geluidkaart slecht is (realtec AC'97 Audio/onboard)Kan er gewoon niet mee opnemen of het is zeer slecht, Dus ik zat te denken aan een mengpaneel bijvoorbeeld deze "Line 6 TonePort UX1" ( misschien zijn er goedkopere versies van)

Maar zit daar al een externe geluidskaart in? Of moet ik deze dan nog apart aanschaffen? (ik weet niet af dat kan omdat hij bij mij al onboard zit)

Ik wil gewoon mijn gitaarsolo's opnemen zonder zang en andere poespas met een goede kwaliteit. Een microfoon heb ik al.

hoop dat iemand mij verder kan helpen

gr wokkie

STW
29 juli 2007, 19:42
voor zover ik weet zit er een geluidskaart in, het is tenslotte een audio-interface

ik las dit gister al, maar omdat ik de toneport niet ken en dus niet 100% zeker ben of je meer nodig hebt dat dat wachtte ik ff op reacties van anderen

het lijkt mij iig een prima aankoop, maar ik zou ff wachten tot iemand die het apparaat kent dat bevestigt

Wokkie
30 juli 2007, 00:28
Ik wacht de andere reacties ook af. Ik kan helaas geen interne geluidskaart inbouwen in mijn pc daar is hij te klein voor en zit al propvol, dus als iemand dit kan bevestigen hoor ik het graag

Wokkie
30 juli 2007, 01:11
Is dit misschien wat?

http://www.hansvanbree.nl/product_details.php?id=1260

Heeft dit nou een eigen geluidskaart dat opneemt zonder het geluid door de 'slechte'omboard geluidskaart te jagen?

bert k
30 juli 2007, 01:18
Inderdaad, dit is een externe geluidskaart. Dat werkt wel lekker denk ik.

Roman
30 juli 2007, 08:06
ja, er zit een "externe" geluidskaart in :)

Wokkie
30 juli 2007, 12:54
Mooi dan ga ik voor de "LINE 6 TONEPORT" en nou maar hopen dat er mooi geluid uit komt

thx :hippie: