PDA

View Full Version : pedaal? welke?



Elghrys
28 juli 2007, 20:04
yo

wat vinden jullie van de nieuwe boss me-20? of weten jullie misschien betere multie effect pedalen in deze prijs klasse? (180,-)

want ik heb er eentje nodig.

ontzettend bedankt voor jullie menign :hippie:

robert-gitarist
28 juli 2007, 20:10
Geen idee. Nog niet getest dus kan er weinig zinnigs over zeggen :D Ik vind hem nogal plastic uit zien zeg. Wat een speelgoed. Heb ik zowiezo vaak met multi effecten. Ja wat zoek je eigelijk? Ik ben bijdeze al niet weg van het pedaal want ik zie al veel te veel van die druk knopjes etc. Ik heb de Boss ME50 gehad en die klonk/klinkt verdomde goed moet ik zeggen vooral de delay's en modulatie effecten. Over sommige overdrives had ik mijn twijfels maar opzig met wat instellen van de versterker ging het prima.
Ik zeg, ga na de winkel en test hem. Ding is volgens mij net uit dus denk niet dat je veel ervaringen zult krijgen.

ijzerbroot1
7 oktober 2008, 22:45
Ik heb die ME 20 en ik ben er wel tevreden over. Let wel, het is een basic ding, dus verwacht er geen Boss GT nogwat prestaties van. Maar zoek je een fx bakkie met wat chorus, flanger, compressor en meer van het standaard gedoe dan heb je voor weinig heel veel en het klinkt ook nog eens goed voor die centen. En built like a tank!

Mitch
7 oktober 2008, 22:47
http://www.americanmusical.com/ProductImages/Large/p45097.jpg
Built like a septic tank?

ijzerbroot1
7 oktober 2008, 22:49
Qua kleur wel ja!