PDA

View Full Version : 'thomann' snaaraankoop



God Dethroned
28 juli 2007, 11:48
hello, ik ben van plan 3 nieuwe sets d'addario te kopen op thomann.de, maar als je bezig bent met het koopproces verscheen deze tekst

The minimum order value is € 25,-. For standard and Hot Deal items, our shipping costs are € 8,-, for oversized and extremely heavy equipment, please ask our experts or leave a quote in the comment field that we send a quote before processing the order.


wat willen ze hiermee bedoelen, dat je 25euro moet uitgeven eer ze leveren?
en dat de leveringskosten 8 euro bedragen??? (woon in belgie)

de snaren excl 19% taxen kosten 12.92, ik zou niet meer dan 15 willen uitgeven, leveringskosten incl.


Ook mogen jullie mij tips geven om andere snaren te bestellen op mss andere sites, ik wil zo goedkoop mogelijk gaan (qua leveringskost enzo)


Grtz :hippie:

GibsonDC
28 juli 2007, 11:53
Als je zo goedkoop mogelijk wil gaan, http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=ACC0001055-002&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList ....

Maurice_732
28 juli 2007, 12:10
Man ga toch naar de muziekwinkel
Elke muziekwinkel heeft wel snaren

Neals
28 juli 2007, 12:17
Als je snaren echt goedkoop wilt hebben moet je grote partijen halen.

Spitfire
28 juli 2007, 12:21
Dit is dan nog altijd goedkoper

http://www.lordofthestrings.com

God Dethroned
28 juli 2007, 12:24
Man ga toch naar de muziekwinkel
Elke muziekwinkel heeft wel snaren

ok maar ik woon in ieper en alle2 de muziekwinkels in onze stad zijn met vakantie tot 12-14 augustus, sta ik hier mooi zonder snaren :satisfie:


en ook kosten snaren in een muziekwinkel veel

rscalex
28 juli 2007, 13:13
Dit is dan nog altijd goedkoper

http://www.lordofthestrings.com
+1, prima service ook

Sjel
28 juli 2007, 13:41
Dit is dan nog altijd goedkoper

http://www.lordofthestrings.com

ja, heel goeie ervaringen mee. Je krijgt per mail netjes een bevestiging van je bestelling, meestal alles stipt op tijd geleverd en als er toch een vertraging optreedt houden ze je heel goed op de hoogte via mail, zonder dat je er zelf achter moet vragen.

BLOK182
28 juli 2007, 13:46
Nice, die site! Mijn favoriete GHS ZW Boomers kosten slechts 5,90, scheelt toch snel 3-4 euro per setje vergeleken bij de muziekwinkel. Boven de 25 euro is het verzenden gratis, erg relaxt!

hendrix2
28 juli 2007, 13:46
Ik koop mijn snaren steeds bij thomann. In belgie kosten snaren al gauw 9 euro, daar 4,5 euro...
Ik bestel meestal voor rond de 200 euro snaren, daar kan je wel een tijd mee voort. Het is niet voordelig om maar 3 setjes te bestellen, gezien de verzendkosten van 8 euro. Voor 100 setjes is het ook maar 8 euro verzendkosten... Dus als ik jou was zou ik wat verder denken en meteen een minimuum een tiental setjes snaren bestellen.

Quink
28 juli 2007, 15:32
Als je goed en goedkoop wil hebben bestel je hier:

http://www.webstrings.com/

2 euro nog wat per setje (boven de 10 nog goedkoper), paar euro verzendkosten, meestal binnen een week in huis.

Edit: ze hebben echter geen d'addario, alleen eigen merk.

Knbr
28 juli 2007, 15:57
Misschien hier:
http://www.feedback.nl/?id=55&b=DOOSEXL110&a=1&treeID=2
ze zijn in de aanbieding

The Mess
28 juli 2007, 18:23
Als je goed en goedkoop wil hebben bestel je hier:

http://www.webstrings.com/

2 euro nog wat per setje (boven de 10 nog goedkoper), paar euro verzendkosten, meestal binnen een week in huis.

Edit: ze hebben echter geen d'addario, alleen eigen merk.

:o, ik wil binnenkort voor 40-50 euro snaren bestellen.
Ik ben gewend aan D'addario (011) maar is dit dan een goed(koop) alternatief?

En weet iemand wat van de snaren van musicstore?

God Dethroned
28 juli 2007, 18:25
Zijn die webstring snaren dan goed??


=> hoeveel bedragen de verzendkosten bie lordofthestrings (naar belgie)

grtz

BamBuFan1
28 juli 2007, 20:37
The minimum order value is € 25,-. For standard and Hot Deal items, our shipping costs are € 8,-, for oversized and extremely heavy equipment, please ask our experts or leave a quote in the comment field that we send a quote before processing the order.


wat willen ze hiermee bedoelen, dat je 25euro moet uitgeven eer ze leveren?
en dat de leveringskosten 8 euro bedragen??? (woon in belgie)

Helemaal goed. De minimumaankoop is €25, en de verzendkosten zijn €8, tenzij het om zeer zware apparaten gaat, dan kun je beter eerst contact met Thomann opnemen over de verzendkosten.

Ik kan Lord of the strings trouwens ook van harte aanbevelen.

Alain
29 juli 2007, 13:01
Zijn die webstring snaren dan goed??


=> hoeveel bedragen de verzendkosten bie lordofthestrings (naar belgie)

grtz

Isaac??

Ik heb nog wat D'addario liggen, maar .010 - .046, te dun zeker.

Ik bestel normaal bij Lordofthestrings, zijn er op een dag of drie. Ik koop altijd per 10 sets. Ik ga er binnenkort weer enkele setjes gaan bestellen, eventueel kan ik er wat voor je bijbestellen.

Mike McCready
29 juli 2007, 14:41
Ik haal ze altijd op eBay. 10 setjes in een keer uit de VS ofzo. Echt supergoedkoop. Met verzendkosten enzo ben je minder dan de helft kwijt dan wat je hier in de muziekwinkel betaalt.

God Dethroned
29 juli 2007, 23:41
Isaac??

Ik heb nog wat D'addario liggen, maar .010 - .046, te dun zeker.

Ik bestel normaal bij Lordofthestrings, zijn er op een dag of drie. Ik koop altijd per 10 sets. Ik ga er binnenkort weer enkele setjes gaan bestellen, eventueel kan ik er wat voor je bijbestellen.

Hello, ik ben isaac delahaye niet hoor, ben alleen fan van de band 'god dethroned', ik wil zelf wel wat setjes bestellen hoor :D ik weet alleen graag wat de verzendkosten naar belgie bedragen ;) mss kan jij ze vertellen

dat koop ik nadat ik terug ben van reis wel wat aan :D

Grtz

savale
30 juli 2007, 09:09
Tja ik zit echt te twijfelen. Ik heb op mijn elektro acoustische gitaar Martin lights zitten en die snaren bevallen mij perfect. (bronze snaren volgens mij?)
Op mijn Les Paul zitten nu D'Addario EXL110 .010 maar daar dat is echt niks voor mij in ieder geval. Het zijn net staalkabels en ze ze zijn met een week verroerst.
Wat zijn goede snaren die goed kliken op een Les Paul en het liefst net als de Martins van bronze zijn?
Sorry voor de vraag, maar een topic hiervoor starten leek me n btje onnodig.

savale
30 juli 2007, 10:48
Tja ik zit echt te twijfelen. Ik heb op mijn elektro acoustische gitaar Martin lights zitten en die snaren bevallen mij perfect. (bronze snaren volgens mij?)
Op mijn Les Paul zitten nu D'Addario EXL110 .010 maar daar dat is echt niks voor mij in ieder geval. Het zijn net staalkabels en ze ze zijn met een week verroerst.
Wat zijn goede snaren die goed kliken op een Les Paul en het liefst net als de Martins van bronze zijn?
Sorry voor de vraag, maar een topic hiervoor starten leek me n btje onnodig.

Debaser
2 augustus 2007, 13:18
ik koop mijn snaren via ebay, scheelt me bijna 3,- per pakje (EB 011-055)

The Mess
7 augustus 2007, 19:07
Ik heb zojuist een paar pakjes snaren van webstrings binnen (ik heb ze niet meteen groot ingekocht om ze eerst uit te kunnen proberen.)

Eerste indruk is positief, netjes verpakt, in iets meer dan een week in huis.
Snaren zien er netjes uit (voorzover dat kan ;)).

Als ik moet gaan vervangen zal ik zien hoe ze op m'n gitaar zijn; misschien is het wel een goede vervanger van D'addario!

The Mess
13 september 2007, 15:59
Ik heb zojuist een paar pakjes snaren van webstrings binnen (ik heb ze niet meteen groot ingekocht om ze eerst uit te kunnen proberen.)

Eerste indruk is positief, netjes verpakt, in iets meer dan een week in huis.
Snaren zien er netjes uit (voorzover dat kan ;)).

Als ik moet gaan vervangen zal ik zien hoe ze op m'n gitaar zijn; misschien is het wel een goede vervanger van D'addario!

Om het topic nog even compleet te maken: ik heb nu een bérg webstrings besteld. Ik vind het gewoon goede acceptabele snaren.
Het is zeker een keertje het proberen waard.

www.webstrings.com

Ic3gl0vE
13 september 2007, 17:49
als het echt goedkoop moet: thomann valuestrings. 1 euro per pakje en ik heb ze liever dan bijvoorbeeld d'addario. D'addario is bij mij na 2 dagen verroest namelijk.

FruscianteFan
13 september 2007, 18:52
Weinig mis inderdaad met Harley Benton snaren.

r33n
13 september 2007, 20:09
koop de mijne ook via ebay uit duitsland (hier nergens ernie ball skinny top heavy bottom te vinden)

komt me vrij goedkoop uit en ben zeer tevreden over deze snaren

happynjitram
13 september 2007, 21:11
Bij feedback heb je 5 pakjes snaren voor 20 euro met gratis plectrum tuner ofzo.

BamBuFan1
14 september 2007, 00:38
als het echt goedkoop moet: thomann valuestrings. 1 euro per pakje en ik heb ze liever dan bijvoorbeeld d'addario. D'addario is bij mij na 2 dagen verroest namelijk.

Ik heb laatst naast mijn GA-5 meteen even 10 pakjes van die value strings gekocht en inderdaad, die vallen niet eens tegen!

BamBuFan1
14 september 2007, 00:43
Bij feedback heb je 5 pakjes snaren voor 20 euro met gratis plectrum tuner ofzo.

G*dv*r, je moet je plectrum dus ook tunen?! Vandaar dat het bij mij dus altijd zo gruwelijk vals klinkt! http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/bangdesk.gif