PDA

View Full Version : B.C Rich Warlock Bronze Series // Jackson Rhoads AX



anoniem
24 november 2001, 16:14
Beide zijn te koop, de Warlock (Bronze Series) was voor Fl.895,- en de Jackson Rhoads AX was Fl.999,-

Wie heeft ervaring met een van beide types en welke is het best qua elementen etc?
Beide zijn zonder tremelo, al heeft de Rhoads een floyd Rose brug zover ik weet...
Iemand ? :smile:

Noctiis
24 november 2001, 16:30
De BC Rich Bronze zuigt, echt de laagste BC Rich die je kan krijgen. Zou ik nooit meer dan 400 piek voor uitgeven. Die Jackson zal wel een betere keus zijn, alleen kan die Floyd brug voor problemen zorgen.
Maargoed, probeer ze allebei uit, en kijk wat JIJ het beste vind :smile:
Groetsels, Niels

anoniem
24 november 2001, 18:12
wat is er zo vervelend aan die brug dan?

Noctiis
24 november 2001, 21:02
lastig snaren vervangen, helemaal als je net begint met gitaar spelen. Maargoed, mijn ervaring is: als je geen tremolo gebruikt, koop dan geen gitaar met tremolo :smile:

Neophyte
30 november 2001, 17:53
Bronze Warlock zuigt absoluut niet. Kheb er zelf één gekocht voor 840,- met Widow Headstock. Meteen thuis ff helemaal op mij afgesteld en kheb er Schaller strap-locks opgezet. Nu is het echt een hele vette gitaar.

Jacksons heb ik niet, wel eens opgespeeld, speelt wel goed, maar minder dan mijn Warlock (ivm afstelling)

Floyd Rose Tremolo's zijn ff wennen aan het begin, maar na n tijdje kun je je snaren snel verwisselen (en hoe vaak moet dat nou eiguluk...)

dus, denk er goed over na en koop wat jij wil.

Noctiis
30 november 2001, 18:15
ja bronze zuigen misschien niet, maar ik vind het niet zulke denderende dingen. Helemaal niet als je eens op een custom shop hebt gespeeld (en bezit) :razz: