PDA

View Full Version : Diego roller string tree



prs
27 juli 2007, 17:07
Heeft iemand ervaring met de Diego roller string tree? Is het een beter systeem t.o.v de normale string trees?
Iemand toevallig een foto van zo'n geinstalleerde Diego roller?

http://www.tonefactory.nl/shop2/images/NT50C.jpg

hassent
27 juli 2007, 17:37
Ik heb ze op m'n zelfbouw tele zitten, zie sig voor plaatjes. Werken goed, maar om nu te zeggen dat het 'beter' werkt... Geen idee eigenlijk. Maar dat wilde je vast niet horen :cooler:

GunMetalBlue
27 juli 2007, 19:28
Waar koop je die dingen makkelijk online voor levering in België?

prs
27 juli 2007, 19:38
Waar koop je die dingen makkelijk online voor levering in België?
Ze zijn bij tonefactory te koop. www.tonefactory.nl

@Hassent: je reactie is wel waardevol hoor. :)
Kijk in principe vind ik zo'n string tree niet echt heel belangrijk, maar ik vroeg me af of dit design nu echt voordelen heeft t.o.v de traditionele. Dit omdat ik denk ik (twijfel nog) het design van zo'n roller tree niet echt mooi vindt. Zou het nu echt heel functioneel zijn en meerwaarde bieden t.o.v de traditionele kocht ik gewoon zo'n roller.

GunMetalBlue
27 juli 2007, 19:47
Om toch even nuttig te replyen, ik heb dus een originele op mijn strat zitten, en ik heb toch vaak het gevoel dat die niet al te soepel loopt! Daarom wil ik er idd ook gewoon rollers op zetten.

hassent
27 juli 2007, 20:06
Volgens mij werd m'n post wel als nuttig gezien hoor...;)

GunMetalBlue
27 juli 2007, 20:34
Volgens mij werd m'n post wel als nuttig gezien hoor...;)

Vriend! Ik had het over mijn post =P (m'n vraag)

G.G.
27 juli 2007, 23:48
Heb ze ook, bevalt super. Vind graphtech beter, maar dat ziet er niet uit.

Maestro
28 juli 2007, 00:02
Ik heb ze ook. Volgens mij zouden ze beter werken als de wieltjes los van elkaar konden draaien. Maar ze zijn wel beter dan de gene die er op zaten (die snede de snaar langzaam aan stukken)

GunMetalBlue
30 juli 2007, 23:41
euhm... HOE? :p:o