PDA

View Full Version : PRS Santana SE, waar te proberen?



NickG
27 juli 2007, 13:50
Weet iemand een zaak in omgeving Den Haag (Delft, Rotterdam ook goed, kom ik ook vaak) waar ik de PRS Santana SE kan uitproberen?

Daarnaast een vraag over de nek, is deze te vergelijken met een Strat of meer een LP?

habberdoedas
27 juli 2007, 14:10
Feedback Roterdam, Max guitar Den Haag, Rockplace Den Haag, Purpleguitar Scheveningen?

NickG
27 juli 2007, 14:14
Thanks, niet allemaal hebben ze dat model geloof ik. Ik zal ze bellen.

episua
27 juli 2007, 15:41
Daarnaast een vraag over de nek, is deze te vergelijken met een Strat of meer een LP?

Meer een lp, iets slanker.

EricSw
27 juli 2007, 17:27
Ik heb er een.
Kan niet vergelijken met veel andere gitaren, daar heb ik niet genoeg ervaring voor.
Clean klink hij een beetje "nassaal".
Hij heeft lagere frets als mijn strat, een barre akkoord is hierdoor net wat lastiger. Al gaan die sowieso al niet zo lekker bij mij.
Toch maar gewoon zelf proberen.

Succes!

guitartub
27 juli 2007, 18:04
Zie Haberdoedas.

Overigens vind ik die Santana SE niet te vergelijken met Strat of Les Paul. Die SE serie van PRS heeft een eigen karakter en daar moet je van houden. Overigens ligt voor de prijs van een SE een strat gewoon binnen bereik. De Les Paul is uiteraard een ander verhaal. (En dan praat ik natuurlijk wel over GIBSON!)

Luke-wannabe
27 juli 2007, 19:03
Die Santana SE is een erg leuke plank! Er hangt (hing) een zilvere bij feedback, en die vond ik erg goed!

peterjasper
27 juli 2007, 19:22
http://www.promusicstore.nl/html/frame.php

Deze shop schijnt er een te hebben.