PDA

View Full Version : Combo -> Top vraag



Chroxy
27 juli 2007, 00:03
Ik zit er over na te denken mijn Marshall combootje om te bouwen tot een top. Geen probleem; chassis eruit; head maken en chassis er weer in..

Maare! Dan zit het chassis dus aan de bovenkant van de top (zoals een Valvestate) en dat vind ik absoluut NIET uitzien! :stop:

Dus!? Het idee; chassis ondersteboven erin zetten (dus aan de onderkant vastschroeven) waardoor de head dr strax als een echte marshall head uitziet; enige nadeel is natuurlijk dat de letters andersom zijn en de knoppen andersom werken (hoewel ik de potmeters er nog uit kan halen en even omdraaien natuurlijk :))

Alleen; is dit slim? ivm koeling en het feit dat hij eigenlijk als combo gebouwd is? Ik kan me geen probleem bedenken eigenlijk, maar wilde het toch even nachecken hier :)

G.G.
27 juli 2007, 00:52
Er was laatst hier iemand die hetzelfde gedaan had met een Valvestate combo. Die had het chassis verbogen en verzaagd dacht ik. Weet niet of het nou gelukt was of niet (topic was iets van 6 weken oud) Succes met de zoekfunctie.

Chroxy
27 juli 2007, 00:56
bedankt! Maar ik meende me te herinneren dat dit het originele plan was; wat achteraf niet was uitgevoerd.. ik zal sowieso eventjes zoeken :)

G.G.
27 juli 2007, 00:58
bedankt! Maar ik meende me te herinneren dat dit het originele plan was; wat achteraf niet was uitgevoerd.. ik zal sowieso eventjes zoeken :)

Heb net ook gezocht, kan hem niet vinden.

G.G.
27 juli 2007, 00:59
Gevonden, bedacht me dat het woord "ikea" in het topic voorkwam bij de bouwtekening, en ja hoor....

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=92739&highlight=ikea