PDA

View Full Version : Rammstein Amerika Gitaar



pupanus1
26 juli 2007, 22:52
Hey ik zat net weer de clip van Amerika te kijken, en die gitaren in die clip vind ik echt gruwelijk gaaf (de astronaut ESP's om ze zo maar te noemen:D)

Weet iemand of deze ook te koop zijn, of ze uberhaupt speelbaar zijn. Het zullen ws eenmalige ESP Custom Shop Eclipses zijn. Maar wou het toch even vragen.

robert-gitarist
26 juli 2007, 22:55
Zijn gewoon standaard zwarte of witte Eclips gitaren. Kun je zeker wel aanschaffen. Maar weet niet de clip ff niet meer uit me hoofd maar geloof dat het standaard Eclips zijn van ESP. Richard heeft een endosment bij ESP en speelt op div. ESP's waaronder een zwarte Eclips en een zwart/rode eclips. En sinds kort een eigelijk signature model (hondslelijk)

Markmoos
26 juli 2007, 23:41
Welnee man, dat zijn gewoon gibsons! Kijk maar naar de headstock, die heeft een open boek-vorm, geen vlaggetjesvorm. Gibson les paul studio's, alpine white, maar dan met leuke rode en blauwe dingetjes erop, slagplaatjes enzo. En het NASA logo en de slangen mogen natuurlijk niet ontbreken :)

pupanus1
27 juli 2007, 08:49
dat zijn sowieso geen standaard witte eclipse

aangezien ze gouden hardware hebben, er NASA op de body staat (niet dat ik dat wil heheh) en een slagplaat hebben

misschien indd Gibsons daar lijken ze meer op iig

NielsW
27 juli 2007, 09:24
In die clip gebruikt hij volgens mij niet zijn ESP nee. Ik vind zn ESP wel gaaf:

http://www.espguitars.com/images/guitars/rzk1.jpg