PDA

View Full Version : kan ni kieze dus vraag ik het jullie maar..



YannickH
26 juli 2007, 16:22
ik ga een nieuwe wahwah kope maar ik kan niet kieze tusse deze 2:
-dunlop zakk wylde signature wah of
-dunlop gcb95 crybaby(the original crybaby)

ik speel metal (heavy black trash enzo dus welke zouk dan best nemen??

thekid
26 juli 2007, 17:07
dat is zolas ik zit te twijfelen over de slash signature wah of de gewone dunlop wah.

ik denk dan bij mezelf dat ik liever niet speel met een wah waar de handtekening van een gitaarheld opstaat. dan kom je niet wanabe over

Yannicks
26 juli 2007, 17:12
en wat dachten jullie van die dingen uitproberen en luisteren wat het beste bevalt?

YannickH
26 juli 2007, 17:17
dat is zolas ik zit te twijfelen over de slash signature wah of de gewone dunlop wah.

ik denk dan bij mezelf dat ik liever niet speel met een wah waar de handtekening van een gitaarheld opstaat. dan kom je niet wanabe over

ik speel op kirk hammett zen signature gitaar daar staat ook een handtekening op.. er zijn zoveel gitaristen van bekende groepen di op signatures van een ander spelen en daarbij de wah zien ze toch ni staan xD

robert-gitarist
26 juli 2007, 17:42
en wat dachten jullie van die dingen uitproberen en luisteren wat het beste bevalt?

+100!
En test meteen de Dimebag wah uit. Absoluut een van de betere wah's van Dunlop (persoonlijk nog boven de Slash wah en heeeel ver boven de Wylde wah!)

robert-gitarist
26 juli 2007, 17:43
ik speel op kirk hammett zen signature gitaar daar staat ook een handtekening op.. er zijn zoveel gitaristen van bekende groepen di op signatures van een ander spelen en daarbij de wah zien ze toch ni staan xD

Klopt.
Zo speeld Richard van Rammstein op de gitaren van Kirk en Zakk Wylde zelf speel op een aantal dignen van Van Halen en Dimebag ;)

thekid
26 juli 2007, 18:12
ja zo bedoelde ik het nu ook niet

YannickH
26 juli 2007, 19:07
ja zo bedoelde ik het nu ook niet

ja weten we wel :) :satisfie: