PDA

View Full Version : amp techs voor ne 6100



Fast Freddy
26 juli 2007, 13:13
yoyoyoyoyooyooo

ik heb hier een marschal 6100lm staan en de laatste tijd komt er gewoon te weinig volume uit en te veel ruis en te snel feedback uit, mijn amateurs conclusie is dat de lampen versleten zijn :satisfie: ( ik heb hem ook al minstens 4 jaar , denk 5 en weet niet zeker of de vorige ze pas vervangen heeft). Maar ik heb hier nog geen ervaring mee en zou begot geen goei amp tech weten, of welke lampen in te steken. Ik woon in belgië op de grens van limburg en brabant in beringen.

En miss nog een tweede vraag, de andere gitarist heeft recent een engl powerball gekocht en een gitaar me emgs en zijn amp is eindelijk tegoei afgesteld en man, man ,man wa een geluid :eek: . Voor zo een geluid te krijgen zal ik ws mijn versterker niet kunne modden en kan ik beter een nieuwe kopen en deze verkopen ?? ahja we spelen death metal dus ik bedoel dat rauwe distortion geluid met veel lage midds ofzoiet ( ik we ni direct hoe t te berschrijven) maar zonder mud.

alvast bedankt

bass blom
26 juli 2007, 13:21
ma ma tiswa zunne

Izegrim
26 juli 2007, 13:55
ma ma tiswa zunne

:seriousf:

Fast Freddy
26 juli 2007, 13:58
ma ma tiswa zunne


wa is wa ??? te veel tegelijk?? is nog ma mijn eerste topic heb weinig forum ervaring...

Iceman
26 juli 2007, 14:04
yoyoyoyoyooyooo

ik heb hier een marschal 6100lm staan en de laatste tijd komt er gewoon te weinig volume uit en te veel ruis en te snel feedback uit, mijn amateurs conclusie is dat de lampen versleten zijn :satisfie: ( ik heb hem ook al minstens 4 jaar , denk 5 en weet niet zeker of de vorige ze pas vervangen heeft). Maar ik heb hier nog geen ervaring mee en zou begot geen goei amp tech weten, of welke lampen in te steken. Ik woon in belgië op de grens van limburg en brabant in beringen.