PDA

View Full Version : andy mckee bijna af



Wokkie
25 juli 2007, 13:30
Ben al een aantal weken met dit nummer bezig (for my father-andy mckee) Er zitten nog wat foutjes in en timing zit soms fout, maarhet is ook een moeilijk nummer. Tips zijn welkom

http://www.speedyshare.com/654976814.html

Wokkie
1 augustus 2007, 00:49
iemand nog enige tips? (geluid is wel slecht maar word aan gewerkt) :)

gr wokkie

Jedeel
1 augustus 2007, 01:24
iemand nog enige tips? (geluid is wel slecht maar word aan gewerkt) :)

gr wokkie

Dan geef ik maar een reactie :-)

Je hebt enige tijd geleden ook een draadje gestart over problemen met je opname via de (externe) microfoon en de bijgeluiden die je daarbij ervaarde.
Als ik zo luister heb je tevens machine(computer)geluid mee opgenomen.
Het lijkt mij dat er een 2e (interne?) microfoon actief is.

Wat betreft het nummer.... ik ken het origineel niet goed, maar afgezien wat timing problemen, ben je behoorlijk "op weg". Het is ook een behoorlijk moeilijk nummer!

Volgens mij zit je bij een stukje wat wat hoger op de hals gespeeld wordt (het stukje wordt nog een 2e keer herhaald) een halve toon te laag.
Ik geef toe ...ik ken het origineel niet goed, en ik kan de plek ook moeilijk aanduiden... maar mijn 'gehoor' zegt dat het een halve toon hoger moet.
(Ik weet niet of je van een tab speelt, zodat je het nog eens kan controleren?)

In ieder geval: het is een pittig nummer, ik doe het je niet na!!! (helaas) :-)

Jedeel
1 augustus 2007, 01:28
Volgens mij zit je bij een stukje wat wat hoger op de hals gespeeld wordt (het stukje wordt nog een 2e keer herhaald) een halve toon te laag.
Wokkie, ik bedoel niet dat dat hele stukje een halve toon te laag is, maar slechts één toon daar in.

chris c
1 augustus 2007, 16:41
Dit lijkt mij een moeilijk stuk, en je bent al een heel eind... pet af ! De meeste delen klinken erg goed en vlot, maar af en toe hapert er wat, en dat valt natuurlijk meteen op in zo'n dromerig nummer.

Ik hoor ook iets als een 2de microfoontje, maar is dat geen reverb of delay effect ? Zit er een beetje te dik op vind ik.

Nogmaals proficiat :)