PDA

View Full Version : randall versterker



kenx
25 juli 2007, 12:46
zijn randall versterkers ok?

grtz kenx

Baker
25 juli 2007, 12:52
het antwoord op je vraag is:




NEE!

Izegrim
25 juli 2007, 13:14
Tssssk... Ik heb er 1 gehad en ik vond het een geweldig ding voor het geld.

Kim Wilson
25 juli 2007, 13:16
Tja, ongenuanceerde vragen krijgen ongenuanceerde antwoorden... :satisfie:

robert-gitarist
25 juli 2007, 15:15
zijn randall versterkers ok?

grtz kenx

Ja hoor prima. Heb dr zelf 2 (en aantal te leen gehad) Niks mis mee maare wees eens wat duidelijker met je vraag. Waarom wil je weten of ze okee zijn? welke type? wat voor muziekstijl blablabla

ben79
25 juli 2007, 16:27
de andere gitarist van de band heeft er een gekocht de RH300 of zoiets en klinkt best vet, clean klinkt ie wat koud maar om aan te sluiten bij de rest: welke randall en welke stijl?

crrrN
25 juli 2007, 16:49
Randall is prima spul. Behalve de RX series schijnen nogal bagger te zijn.

Baker
25 juli 2007, 16:55
Tja, ongenuanceerde vragen krijgen ongenuanceerde antwoorden... :satisfie:

en zo is't ;)

AART
25 juli 2007, 16:56
+1

Randalls zijn over het algemeen prima. Zeker de RM series.

@crrrN: Weet jij iets meer over een ophanden zijnde Kirk Hammet signature module(of modules)? Op het ,etallica forum las ik eens iets over dat er 3 modules uit zouden komen maar later niks meer gehoord.. :sneaky:

kenx
25 juli 2007, 18:23
hoy,

het is meer in de richting van rock, liedjes zoals: smoke on the water, sunday bloody sunday, seven nation army, enz...
dit geeft wat meer info.
ben nog niet zo lang aan het spelen en heb ook niet een te groot budget voor over. ofwel dacht ik ook aan een behringer v-ampire en een fender ??? van 285 euro.

mvg kenx

kenx
25 juli 2007, 18:41
en, oh ja, min. 100 watt. nog iemand andere sugesties dan randall?

max 300 euro.

grtz kenx

Highroller
26 juli 2007, 16:49
Randall maakt prima versterkers. (voor het geld)

Nrrrk
4 augustus 2007, 11:42
+1

Randalls zijn over het algemeen prima. Zeker de RM series.

@crrrN: Weet jij iets meer over een ophanden zijnde Kirk Hammet signature module(of modules)? Op het ,etallica forum las ik eens iets over dat er 3 modules uit zouden komen maar later niks meer gehoord.. :sneaky:
Er komt volgens mij 'n module (weet niet of dat er meer worden) van Kirk uit jah. Volgens mij is die gebaseerd op de brown module (marshall-type module is dat) maar dat aangepast aan zijn wensen.

Ik heb zelf de brown, en dat ding kan idd metallica-achtige sounds eruit knallen. heel dik (je kent de tone ;) )

Ben benieuwd wat dat wordt!