PDA

View Full Version : en nou wachten maar



dePerik
24 juli 2007, 22:41
Gisteren een tweedehands cab gehaald, een Laney GS412p voor 250 euri. Ziet er nog érg goed uit moet ik zeggen.
Vandaag meteen aan de slag geweest om de Premier Vintage speakers er uit halen en de Governors, die nu toch bijna twee maanden in hun kartonnen huisje zaten te wachten, gemonteerd. Helaas kon ik door de constuctie van de cab niet alle acht de gaten gebruiken, maar ach met vier zal het ook wel lukken. Meteen ook de originele schelledraadjes vervangen door stoer 2 mm professionele speakerkabel en meteen ook maar mijn signaalkabel met hetzelfde type kabel omgesoldeerd. Ik zat nog even te twijfelen of ik de stereoschakeling er uit zou halen, wie speelt er nou stereo? Ik niet dus. Maar toch maar laten zitten, hoewel ik me nu wel afvraag of de nieuwe 'signaalsnelweg' die ik aangelegd heb niet voor niets geweest is door de 'tolpoorten' die de inputs nu vormen. Iemand een idee? Kan ik altijd nog aanpassen indien nodig trouwens. AAAAAHhhhhh, éindelijk na een half jaar gedoe m'n spul zoals ik het (budgetair gezien) hebben wil! En dan nu SPELEN!
Not.....zucht, ik moet nog twee weken wachten tot onze oefenruimte weer beschikbaar is, grrrr :angry: